Alla inlägg under december 2008

Av Veronica - 31 december 2008 20:56

Vem orkar sammanfatta 2008? Inte jag ... skål och gott nytt!! Och när blev dompa rosa??

Av Veronica - 25 december 2008 19:20

Ja det kan man kalla det. Ont i varje kroppsdel. Någon konstig värk som förflyttar sig runt kroppen. Biverkningar av min medicin. Står på FASS att om man känner influensa liknande symtomer ska man ringa sin läkare.

Vilket jag inte tänkt göra i dag då. Vem har lust att sitta på akuten i dag?

Överlever säkert tills i morgon. Eller? 2007 dog runt 100 människor i Sverige

 av medicinen enligt någon journalist.

Ja jag säger då det.... Finns det medicin i Sverige som dödar 100 människor varje år?


Film nu....och något foto blev det inte. Jag orkar helt enkelt inte.

Har haft olja igen här.... tror han fick till pannnan till slut. Duktig då :-)

Hade jag varit finne hade jag absolut hämtar riset nu och bastat.... mycket mycket varmt här nu.





Av Veronica - 24 december 2008 09:41

Att dansa runt majstången till minne av att tomten blev korsfäst!!

" Glans"igt värre då...

Av Veronica - 22 december 2008 23:07

Jag och Jack åkte till Sundsvall i dag för att fixa lite julklappar.

Höll på att köra åt helvete redan i Österforse,hur halt som helst då!!

Tur att man kan lita på carinan och mitt fantastiska sätt att hantera en bil :-) Man har väl inte snöskräck som norrlänning :-)

Blev Pizza på Marco Polo mums.... blir svimfärdig vad bra pizzor dom har!!

Julklappar? Jamen tjena... tål fan inte folk... tål inte bönder som inte kan köra bil. Vem fan stannar mitt i rondellen för att släppa in andra?? Jo bonde sigvard som dammat av sin gamla 740 och ska in med frugan och halva byn för att handla värmeljus på Ikea!!

Vid närmare eftertanke så var det exakt värmeljus jag glömde köpa då!!

Av Veronica - 21 december 2008 22:59

Akuten med sprucken trumhinna och 40 graders feber :-(

Fick äcklig kåvepenin frukt för två veckor sen fastän jag sa att jag kommer inte få i han en droppe! Ville ha spektramox ist.

Neeeeej... klart som fan att det skulle bli så här!

Kan medföra hörselnedsättning och hur kul är det då?

Fick nu cefamox och mums vad gott han tycker det är!

Ska även ha nezeril 3 ggr om dagen. Ja det är inte lätt att vara liten och inte kunna säga vart man har ont!!

Men om jag fick önska så skulle Sveriges läkarkår få dricka Kåvepenin till frukost,lunch och middag i en vecka framöver!


Av Veronica - 20 december 2008 18:23

Efter många ursäkter så befinner jag mig faktiskt här! Helt galet faktiskt eftersom jag läst sååå mycket bloggar och jag hade börjat hata dom.

 Har väl haft otur att hamna på såna som.... I dag rastade jag hunden... I dag låg jag i soffan... I dag har jag ätit leverpastejmacka. Otur? Nej igentligen inte.. ren slöhet skulle jag vilja säga! Jag tänkte inte längre än att det finns faktiskt dom som bloggar för att t.ex syster/bror bor 50 mil ifrån.

Finns ju en poäng med det! Skulle själv tycka det var kul om min syster skaffade en och laddade upp lite bilder, skrev lite allmänt om en grå måndag. Det är ju bara jag som skulle uppskatta det då :-)

 Då slipper man ju prata i telefon och dessutom så kostar ju mms... ha ha!!

Och med tanke på att min syster inte ens äger en mobil med kamera eller hon kan ju inte ens ta emot bilder. Ja då förstår nog många detta handikapp år 2008!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards