Alla inlägg under januari 2009

Av Veronica - 31 januari 2009 22:52

Hit ska vi i februari  och äta brunch! Längtar för dom har väldigt bra mat där! Var tvungen att ringa G och fråga vad en choklad fontän är för något?

Ja jag är då inte så insatt... det är en fontän som det rinner choklad i. Men gud så logiskt =) Vad annars..

Klockan är så där mysigt mitt i natten. Billy sover hos en kompis och Jack sover i " mysa" med "tättåd" och "lellebatt" = pyjamas..tvättråd( som han gnuggar på) och nappflaska!










Tia

Av Veronica - 31 januari 2009 19:12

I dag har vi inte gjort något speciellt.Bakade gjorde jag i går.. Amerikanska blåbärsmuffins. Vet i fan vad jag stod och dagdrömde om men råkade vispa i bläbären ist för att röra ner. Hela smeten blev blå och dom ser verkligen skum ut när dom var gräddade. Ser ut som det skulle vara mögel på dom =S ..hallowen muffins i januari?? Huvudsaken dom blev bra och det blev dom! Var tvungen att ta ett kort på Tia så snäll och snygg! Jävligt fet är hon. Har försökt känna om hon är med ungar.. men känner inget!! Mycket trevlig misse.. sover i min säng nästan varje natt. Man märker inte av henne.. hon flyttar sig så fort man rör sig i sängen!!








Av Veronica - 30 januari 2009 23:52

Love is in the air
Everywhere I look around
Love is in the air
Every sight and every sound Love is in the air


     5 stycken var det.. inget annat!!       

Av Veronica - 30 januari 2009 09:57

Nu är vi på dagis.. och så här glad kan man vara då! =) Billy har lagat hans

hjälm men den glömde vi hemma då!! Så det blir ingen pulka från kullen!


Av Veronica - 29 januari 2009 23:17

Här kan man säkert bikta sig!! Kanske få syndernas förlåtelse också!! Vad vet jag.. jag gör aldrig fel så ..=)

Av Veronica - 29 januari 2009 16:17

Skulle iväg på dagis och vad gör jag? Jo kör fast ute på gården!! Skulle vara bra om hyresvärden kunde skotta gården här. Ingen bild på det.. men en bild på minst lika trevligt då! Ugnspannkaka som vi snart ska äta!


Av Veronica - 29 januari 2009 12:10

I natt sov jag ca 3 timmar =( Försöker vila framför tvn men av någon konstig anledning så har jag tusen skäl att kliva upp ur soffan hela tiden!

Måste kolla saker på internet,göra ordning ett brev till syrran,dricka mer kaffe,ge katterna mat! Är som Jack när han vaknade vid 21 i går,på gränsen till damp =)

Tog en bild på en äkta norrländsk vinterväg när jag for från doktorn i går.

Gamla vägen till Långsele!

Nu måste jag sova en timme annars så kommer det vänliga män och hämtar mig i kväll! =) Och jag hoppas Jack somnar senast halv åtta.. då ska jag också gå och sova!

Vi höres

Av Veronica - 29 januari 2009 02:39

Glömde ju säga att jag blev sjukskriven i några månader framöver. Och vad ska jag hitta på då? Ut och gå en timme ungefär varje dag ska jag! Det är bara bra för kroppen och hjärnan det! Sen då? Får inte vara något avancerat.. utan det ska bara vara enkla saker. Typ spela bingo.. åka på österåsen och sitta i infraröd bastu.. massage..sitta vid datorn.. ha ha! Nej något annat kreativt skulle jag behövt göra.

Funderade på allvar att sätta igång och sticka! Japp... då får man pensionärs poäng.. hur många som helst. Tror man kan byta in dom mot premiepensions poäng sen =)

Ovido - Quiz & Flashcards