Alla inlägg under februari 2009

Av Veronica - 28 februari 2009 16:27

Jag har en finne på kinden!! Hur kom den dit? Är det smittsamt? Tänkte knäppa ett kort på den men fick inga bra bilder då! Nu är det så att jag aldrig varit så hormonstinn så jag begåvats med finnar under hela min uppväxt som rebell! =)

Tycker fan den är lite nice,beundrar den i spegeln. Min,min,min tänker jag! Känner mig ung på nytt och undrar hur gammal Pamela är? Minst 40 är hon. Snygg som fan till råga på allt! =) Tror ni, eller hoppas  att ni kommer se ut som Pernilla Wahlgren, Anna Skipper eller Pamela Anderson när ni är 40? Good Luck, om ni lägger undan jäkligt massa pengar i dag så har ni råd med botox till och med för häng på fotknölarna! Smarta människor lägger undan till pensionen. Njuta av livet! För när börjar livet? Runt 40 blev jag upplyst om! Jag säger som en killkompis till mig. " jag skulle gärna ha en 25 årings kropp men med den livserfarenhet jag har i dag" lite gulligt tycker jag! Alltså det var ju nu en man som tänkte till! =)


Av Veronica - 28 februari 2009 15:37

VET NI HUR DET KÄNNS NÄR MAN HITTAR I.D MINERAL PUDER FULL MED VATTEN??? JÄVLIGT LEDSAMT.....

Av Veronica - 28 februari 2009 12:00

Japp inte några avancerade saker tänkte jag göra! Plankstek har Billy beställt till middag och det är ju ingen bedrift direkt!

Har nog sålt alla Tias ungar nu! Ringde någon från Nordmaling i går och ville absolut boka en nu! Grejen är att hon ville ha en kille och jag tror inte den sista är en kille. Men det som lät viktigast var just att den skulle vara långhårig. Gör inte så mycket om hon inte tar den, jag hade fem nya

mail om ungarna i går och dom är faktiskt bara en vecka gammal!

Av Veronica - 28 februari 2009 01:47

 Jag andas den trollska norrländska skogen där daggvåt kall och rå ånga får mig att rysa. Men där jag kan andas. Där jag känner mig frisk och stark. Jag är aldrig ensam bland grenar och gröna granar. jag är hemma!! Gunga gunga sakta, Andas!

/Veronica

Av Veronica - 28 februari 2009 00:45

Dagen D börjar närma sig! Men vem är det på kortet?

Fotomodell? Storläpps Gunnel? Jag? Elof? Lassen? vem???? ;-)

shit... ledtrådar  ser jag nu... =)


Av Veronica - 27 februari 2009 12:09

På onsdag kommer en konsult hit. Hon ska sätta upp mätutrustning för att kolla inomhus luften här i huset! Dom hus som berörs är då dom fyra husen efter den här gatan! Sollefteå kommun ringde för en stund sen och berättade det! Som ni vet så finns det massor av gifter i backen vid tvätten! Dom har mätat förut vid dagis men där har det inte varit några problem. Men tydligen så är mängden gift stor och nu ska dom mäta luften här från Onsdag till Fredag nästa vecka! Det är ett jätteprojekt där staten,landsting,kommun och markägaren är inblandad!

Om dom hittar hur mycket skit som helst då? Vad händer då?



Av Veronica - 27 februari 2009 11:23

Det finns i dag 32670 "blogga gratis" i Sverige! Min blogg ligger på plats 48 i dom 100 mest kommenterade bloggarna ! Lite kul då!! =)


Av Veronica - 27 februari 2009 01:41

Godmorgon. Tänkte ändå när jag satt här så sent, lika så bra och säga det då! =)

Dagen startar med att jag ska brusa upp mig på en C-vitamin,ett stort glas då! Sen proppar jag munnen full av piller då! Inga dåliga grejor heller! ;-)

Aerius för allergi mot bloggar!

Nexium i protest mot koffeint fritt kaffe ( bara för jag har)

Solbrun om det blir solförmörkelse!

Hårkontroll för just hår tror jag !

Mineraltablett för att den medföljer i samma lilla påse då!

Antioxidant tablett för jag gillar ordet anti !!

Omega 3 för tre är mitt turnummer!! 

Sen dricker jag kaffe, host kaffe?? Koffein fritt kaffe då och det är inte kaffe. Det smakar exakt likadant. Men dom har tillsatt något man får huvudvärk av! Undra om det gått genom EU:s livsmedelslagar?

Nej nu måste jag sova! Varför varför varför är det tjugofyra timmar på ett dygn när jag behöver tjugoåtta minst!! I mitt nästa liv ska jag vägra att ha ett nästa liv. Jag ska sitta där uppe och äta salt lakrits tjugoåtta timmar per dygn! Ja en och annan nexium också då! =)




Ovido - Quiz & Flashcards