Alla inlägg under mars 2009

Av Veronica - 31 mars 2009 21:47

Kolla in lockarna säger jag bara! Molly har ju mina lockar =)

Av Veronica - 31 mars 2009 10:59

Ja det blev ju en mössa till Molly med =) Inte så bra kort men det beror på hur man ser det ;-) Mössa eller Molly?? Jag lägger upp bägge !!! Vem Molly är? Jo det är systers dotter som bor i Göteborg! Sveriges solsida ;-)


Av Veronica - 30 mars 2009 10:04

Hemma hos Maria är det Mange som har kontrollen på kontrollen =)

Hemma hos oss så vet jag inte riktigt vem som har det! Inte jag i allafall=P

På alla saknas det något!! =) Så fort jag ska kolla på tvn måste jag endera krypa på alla fyra och leta batterier, eller ta nya om det är bråttomt! ;-)


Av Veronica - 29 mars 2009 19:27

På onsdag ska jag äntligen klippa mig! Ungefär så här vill jag ha det fast ljust! Synd jag begåvats med självlockigt och måste då behöva platta det jämnt! Sliter ju hur mycket som helst på håret!  Denna gång ska jag prova Agata Sax i stan ( Maria Karlström ) =) !!

Av Veronica - 29 mars 2009 19:08

Lite mys i soffan när vi håller på med viktiga saker, tradera =P

Av Veronica - 29 mars 2009 01:58

Ja mycket tråkig  nyår i tråkiga vänners lag måste det varit när jag blev medlem på tradera! Sitter och funderar på vad gjorde jag? Nja.. inga vänner var där! Men varför blir man medlem på nyårsafton? Söker nu likasinnade. Vi kanske är själsfränder =P

Av Veronica - 29 mars 2009 00:33

Sommartid och jag tänkte ställa fram tiden till framtiden! Jag är igentligen en tidsoptimist men tänkte vara före mig själv och vara ute i gooood tid! Hade skitsofren förut men nu är vi frisk =P

 (Killen på bilden är arrangerad och har inget med mitt inlägg att göra)


Av Veronica - 28 mars 2009 18:17

I dag har vi traderat lite =) Efter mycket bråk med powerlistern så fick vi det att funka! Här är ett lite smakprov på den nya kollektion från Kingboos faschion " bedtime" not oversized men faktiskt unisex! =P

Väntar med spänning på att vårkollektionen " springqueer" !! ;-)

Modellen uteblev på grund av problem med is på flyplansvingarna! Så vi fick kalla in en pigg 40 åring som dessutom  nöjde sig med ica rabatt checkar i betalning.! Vi har ju inget starta eget bidrag så det är lite tungt så här i början av karriären! =P Men senaste prognosen från Nastaq visade på ett uppgång för Kingboos faschion och det bådar ju gott för framtiden! =P


Ovido - Quiz & Flashcards