Direktlänk till inlägg 28 mars 2009

Tradera

Av Veronica - 28 mars 2009 18:17

I dag har vi traderat lite =) Efter mycket bråk med powerlistern så fick vi det att funka! Här är ett lite smakprov på den nya kollektion från Kingboos faschion " bedtime" not oversized men faktiskt unisex! =P

Väntar med spänning på att vårkollektionen " springqueer" !! ;-)

Modellen uteblev på grund av problem med is på flyplansvingarna! Så vi fick kalla in en pigg 40 åring som dessutom  nöjde sig med ica rabatt checkar i betalning.! Vi har ju inget starta eget bidrag så det är lite tungt så här i början av karriären! =P Men senaste prognosen från Nastaq visade på ett uppgång för Kingboos faschion och det bådar ju gott för framtiden! =P


 
 
Kingboo`s VD

Kingboo`s VD

28 mars 2009 18:39

Snygging!!!
Fan är nästan så jag måtse ringa upp Mr Hefner och fråga om han behöver låna dej till bilden för miss april ;)

http://kingboo.bloggagratis

 
Ingen bild

40 åringen

28 mars 2009 18:45

Behövs inte jag är ju redan hans sjunde hustru .. =P Heffe och jag har känt varandra halva livet. mmm vilken flortunn torkad tomat han är! ;-)

 
Ingen bild

Gabriell

28 mars 2009 19:04

huu vad många som mailat på tradera och frågat vad innehållet i korsetten kostar,tror jag ska starta budgivning på dej och bli miljonäääär.....fast hmmm det är jag ju redan =P

 
Ingen bild

40 åringen

28 mars 2009 19:21

ja du hade ju tur du.. bara massa mille så där =P

 
Hugh Hefner

Hugh Hefner

28 mars 2009 19:23

Tur och tur...vi vet ju båda att dom miljonerna lär inte komma förrän dygnet har 57 timmar och nordpolen har smält...mao aldrig =P

http://kingboo.bloggagratis.se

 
Ingen bild

40 åringen

28 mars 2009 20:19

Ja det har du rätt i.. men den som väntar på något gott.. =)

 
Ingen bild

Annika

28 mars 2009 21:59

Hej.
Förstår att det är lite skoj och lite allvar men förmodar att du Traderar, vore kul om du länkade till dina auktioner och säkert oxå ett sätt att kanske få några kunder extra på Tradera.
Önskar dej lycka till med Traderandet och livet.
Gillar din blogg.
Annika

 
Ingen bild

veronica

29 mars 2009 11:44

Jodå när jag lagt ut så ska jag länka till dom =)! Jag hjälpte en kompis att komma igång så hon oxå går ner sig i tradera träsket ;-)

 
Ingen bild

Veronica

29 mars 2009 19:20

Men har inte du någon sida då Annika ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Skapa flashcards