Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Stort hjärta

Av Veronica - 26 april 2009 14:05

Hade faktiskt riktigt kul i går! Hamnade på stan för att äta något mitt i natten =)! När jag sitter där och väntar på min mat så ser jag en kille som jag "känner" men ändå inte! Hur jag inte känner han tänker jag inte gå in på! Men i alla fall så tränger han sig fram bland alla människor där och kommer och sätter sig bredvid mig! Vi kallpratar lite och sen blir jag väldigt förvånad över det han säger! Trodde inte det fanns någon som brydde sig, och därför har jag hela tiden trott något annat! Blev sååå glad och lite lite lite generad faktiskt ;-)!! Så kvällen slutade perfekt, trodde inte det fanns människor med sånt stort och varmt hjärta !!

 
 
Ingen bild

Gabriell

26 april 2009 18:02

Kul att läsa detta inlägg =)
Är faktiskt människor som bryr sig om dej =)

 
Ingen bild

Veronica

26 april 2009 18:13

Men det här var lite knasigt faktiskt.. något jag inte hade kunnat tänka mig faktiskt. =)

 
Ingen bild

Gabriell

26 april 2009 19:05

Är sådant som är roligt =)

 
Maria

Maria

26 april 2009 19:35

Veronica, du är ju den underbaraste, snyggaste bruden i stan!! Jag har alltid beundrat dig något otroligt!!
Vem är killen? Dala? Pebbles? Nu är jag nyfiken...

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Veronica

26 april 2009 21:07

ha ha..nej nej..Mariiiiia skärp dig =)Det var ingen limmning på det viset.. men jag kan väl tycka att det finns killar med stoooort hjärta.. ha ha. ok.. snygg är han.. mums

 
Maria

Maria

26 april 2009 21:32

Men allvarligt utan att var ausgen på dig så har jag alltid varit imponerad! du är grym!!!
stort hjärtas.. jaha då var det inte Dala.. då var det Pebles.. eller Kanske Rogers brorsa.. hmmm vad hette han nu igen????

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Veronica

27 april 2009 01:45

Meeen Mia nu är du tyyyst ha ha.. va fan =)
Ok .. Dala snyygg.. Rogers brorsa snyyyygg... men Pebbles? näe! Vad har du fått han ifrån? Och sluta dela ut mitt nr på grillen... ha ha ha

 
Ingen bild

Veronica

27 april 2009 01:47

Varför skriver jag brorsa när han heter Anders?? Mia sluta avslöja mitt liv nu ;-)

 
Ingen bild

Veronica

27 april 2009 01:49

Andreas då?? mmmmarabou..

 
Maria

Maria

27 april 2009 05:16

Andreas? Hmmm vem var det?
Nu för tiden delar jag ut ditt nummer på spy bar :)

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Veronica

27 april 2009 19:05

spy bar.. är det samma sak som korv mojjen på sturegatan.. eller är jag ute och cyklar nu.. =)

 
Ingen bild

Veronica

27 april 2009 19:07

Endera har jag någon bokstavs kombination eller så är det något annat fel.. finns väl ingen sturegata i stan.. finnns ju bara stures gatukök. Men det lät juh som stureplan.. ha ha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards