Direktlänk till inlägg 26 april 2009

Trubbbig yxa..

Av Veronica - 26 april 2009 20:59

KLOCKAN ÄR NU NIO OCH VART ÄR JACK?? Skulle komma vid åtta ... svarar inte på sms och nu är klockan nio. Men hur kul är allt på en skala??  Så här är det jämnt..=(

 
 
Maria

Maria

26 april 2009 21:29

Va faaan.. ge mig numret ska jag ringa. Han måste ju tänka på Jack?? Varför gör han såhär?

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Veronica

26 april 2009 21:36

Ringde nu och kusin svåger med kryck Alfred hade fått hjärtinfarkt...så han är på ingående om en timme. närmare bestämt kl 22,45 =S

 
Ingen bild

Veronica

26 april 2009 21:37

suck.. och jag som var sååå trött. Nu blir vi vaken halva natten.

 
Maria

Maria

26 april 2009 21:38

Hmmm jaaa du.. hoppas han kommer då...

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Veronica

27 april 2009 00:26

Jack somnade för tjugo minuter sen. gäsp.. nu ska jag gå och sova..

 
Maria

Maria

27 april 2009 05:15

Så han kom till slut iaf.. lustig snubbe. Tänker han på Jack? Hur har Jack det då han är hos honom?

http://www.tonarsohsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

M

27 april 2009 07:20

Förstår precis hur du har det...ha samma elände me en av mina flickor.Vet aldrig i förväg vilken tid hon ska komma hem,å ha han sagt en tid så få man beräkna ett antal timmar senare.Svarar aldrig i telen när man ringer.Jag ringer väl för faan inte för att jag vill prata om ditt och datt...man blir så hatisk.Skulle nog bli anmäld om folk visste va jag tänker å vill göra med han...hoppas din lillkille är pigg idag,är inte min tjej trött så hon grinar...är ju inte mitt fel men jag som får ta allt som kommer efter.

 
Maria

Maria

27 april 2009 09:54

Vea... åhhh vad jag saknar dig just nu.. Finns 2 st i världen jag kan berätta allt för och du är en av dom. en riktig vän!! Miss you and neeeeeeed you...

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

???

27 april 2009 14:42

Är det inte lättare att ta konflikten med pappan istället för att sitta här på internet och spy galla på pappan, du har väl inte så J#vla rent mjöl i påsen du heller hela tiden.

 
Ingen bild

Veronica

27 april 2009 15:10

Nej tyvärr är det inte lättare.. tvärtom mycket svårare! Och hade jag inte nu så jävla rent mjöl i påsen så får väl den personen hänga ut mig då... typ skiter väl jag i då!! ????????????

 
Ingen bild

Veronica

27 april 2009 15:12

Och vad vet du vad spy galla handlar om igentligen?? Var du här?? Svårt att prata med någon som inte svarar i telefonen.. men det där vissste du redan va? Verkar ju så iaf... Röksignaler kanske vore något ;-)

 
Maria

Maria

27 april 2009 18:26

Jaaa herregud ??? Du verkar inte veta mycket om livet du. Är du infödd långsele bo eller? Tar du me passet för att åka till sollefteå? Vem är du att döma som är anonym? IP adressen äör inte hemlig och med hjälp av den tar vi lätt reda på var du bor.. sen kommer stora stygga vargen mohahahahaha

http://www.tonarsochsmabarnsmor.blogspot.com

 
Ingen bild

Veronica

27 april 2009 18:50

Maria ha ha.. jag måste göra ett inlägg av kommentaren jag fick... det här är ju sååå sjukt. ha ha

 
Carola

Carola

30 april 2009 16:18

Fasen, vad det "blåser" häri bloggen igen!
Det är ju bra med många komentarer... då hamnar du ju högt upp i listan, igen.
Det är ju skoj med många kommentarer....

Tur att du är som en gås, det rinner av dig!

Stå på dig, DU är den bästa mamman för dina barn, men det vet du ju redan!

Ha en skön valborg!

Kram

http://familjenmahlberg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards