Alla inlägg under maj 2009

Av Veronica - 30 maj 2009 18:44

Ny duschad och skit bra solning =S

Av Veronica - 30 maj 2009 17:34

Men hur varmt är det i skuggan... norrländsk maj värme då !!!

Av Veronica - 29 maj 2009 20:45

Japp, spelade Bertil Bingo bara för att försöka få igång ett intresse inför pensionen! Ja jag har ju pensionsparat sen jag var nitton då.. ha ha! I dag vann jag och jag vet inte hur man placerar ÅTTA KRONOR?? Tror fan jag ska köpa mig lite aktier i Peter Forsberg # 21 !! Ett säkert kort!!

Av Veronica - 29 maj 2009 20:42

300 i månaden blir en massa pengar..närmare bestämt 3600 kr på ett år! Faaaaan vad glad jag blev när jag vann 300 kr förra månaden. Allvarligt, jag blev det! Hjärndött =(

Av Veronica - 29 maj 2009 20:41

Nej jag vinner aldrig på Triss. Billy hade satt fast det här på köksväggen =)

Av Veronica - 29 maj 2009 18:51

Vad trött jag blir på Billy. Nu hade han mekat med den nya jackan och sen hade han trasat sönder jeansen! Nu vet jag varför alla hans jeans spricker i rumpan!! Har man jeansen  nere på halva röven och ska cykla så kan det bara gå på ett sätt! Jackan fick jag inte ren fastän jag preparerade den med vanish. Vadå farväl till fläckar??

Av Veronica - 28 maj 2009 17:56

Tänkte på den där maten jag åt på terassen i helgen! Den var inte god alls. För ett tag sen åt jag kycklingspett på Kaffe Petter som var hur vidrig som helst =( som att tugga på gummi! I går var det dax igen och nu på Myregårdens café som serverade pressad potatis med baconröra ISKALL =(

Ha ha inte ens OK kunde servera mig en grillad i baugette. För det första var den inte klar och sen värmde dom brödet för länge så den sprack. Klagade och fick till svar att vissa sprickor. Aha dumma jag som inte tänkt på det då =P Helt ok att slicka upp vitlökssåsen i papperet och kladda ner sig! =P Är det bara jag som har sån otur?

Av Veronica - 28 maj 2009 17:33

I morse fick jag ett sms att jag skulle kika i min brevlåda! Och där låg denna underbara massage grej för huvudet =) Så nu kommer jag bli totalt relaxad!! Tack så mycket ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards