Alla inlägg under december 2009

Av Veronica - 31 december 2009 23:28

Av Veronica - 31 december 2009 22:50

Av Veronica - 31 december 2009 20:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Veronica - 31 december 2009 18:27

      


Tänkte inte önska något Gott Nytt år men lite fyverkerier kan jag bjuda på. Är så glad att detta skitår snart är historia. 2009 borde raderas ur historie böckerna så illa är det!

Finns några som faktiskt förtjänar en puss och kram och det är K som orkar med mig ;-) M sötknoppen som lika gärna kunde vara min syster !  G som har en ängels tålamod ;-) J.N som kollar och fixar plus trixar med allt ;-)! L som ringer ;-) M.s som är jätterolig och supersnäll ;-) M.F och T.J er kan man lita på ;-) M som fixar med mycket! Mina barn .. puss på er! A.F vi syns och leker ihop sen då? Ska bli skoj. Har jag glömt någon? Näääeee om inte får ni väl skicka någon arg kommentar då!

Har gjort mig av med ett gäng människor senaste veckorna. Såna som bara förpestar min tillvaro. Säger som en klok människa. Se det som loppis, man säljer för att kunna fynda nytt! =)

Har fyndat två nya på kort tid nu och det var faktiskt inte dåligt!  


Nu vet jag varför jag fick en massa badgrejs i julklapp. NI HAR JU INGET BADKAR och tänkte väl komma hit och leka spa antar jag.. ha ha! Jag gillar inte att bada då. Kan man vara en badkruka i badrummet? Absolut.

Har även en julklapp kvar här men det ordnar sig säkert inom sinom tid. Tålamod finns det gott om!


Jag önskar detta katastrof år långt åt helvete! Och välkommnar ett nytt fräscht år med massor av möjligheter. Jag önskar som sagt var inget och jag hoppas inget. Jag tänker se till att 2010 blir som jag vill.

Skål i chapel hill om några timmar då =) ( hatar bubbel och chapel hill är väl enda jag inte dör av) Galghumor då...


Tjing..


Av Veronica - 31 december 2009 01:49

Ja ursäkta om jag inte läser bloggar som jag har i min lista. Ibland så orkar jag inte. Jag gör mig blogg... fb.. och bloggfri i några dagar/veckor! Tycker just nu att jag borde nog sova. Så nu ska jag knyta ner mig och dreggla på kudden och bara sova .. så mysigt. =)

Av Veronica - 31 december 2009 00:49

Mitt liv handlar väl om att jag aldrig vet. Kan inte planera något. Någon/några bjuder in mig på det och det. Men tyvärr så vet jag aldrig om jag har barnvakt. Men sen ska jag sitta och lyssna på en massa jävla skit om någon som .. uj uj vänta nu ska ni få höra.

- Ja jag ska fan flytta för här där jag bor går det inte få kontakt med någon. När man går ut och tar sig en öl så finns det bara nollor.

- Tacka vet jag att bo på söder då behöver man bara gå ut en gång så har man fem nya polare!!

Men exakt vad jag tycker... poor poor you som inte har något liv. JÄVLA NOLLA!

Tål fan inte se och höra ett jävla ord från han något mer. Varje gång jag ringer så ska jag lyssna på ? aaaaaaahhhh... byter ämne sju gånger på en halvtimme. Jag sitter där .. jaha och jaha och jaha.. nääähäää..ok... SJUKT.

Inte en fråga till mig. Utan får jag ordet fritt så innebär det att jag börjat prata.

Sen ... uj uj...

nej nu ska jag sticka lite till och kolla klart på filmen jag hyrde.

Gnatt

Vi hörs kanske i morgon

Av Veronica - 31 december 2009 00:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards