Direktlänk till inlägg 24 april 2010

Gräv bort skåne från Sverige

Av Veronica - 24 april 2010 23:27

  Roade mig att kolla upp ip nummer från en massa " hurduskrivertalarjuförvemduär" alltså dessa  kommentarer har naturligtvis olika nick och ibland är det så roligt så det ser ut som det är tre stycken personer som sitter och hackar på mig men det är ju samma person som bara byter nick.

Kan låta så här ungefär - Jag håller med föregående talare... Ja hon verkar ju helt dum i skallen.. bla bla bla. 

Hahahaha.. fy fan vad lågt och sjukt!

Jag vet ju vem du är då! Vad jag gjort dig har jag ingen aning om men du kanske går andras ärenden, vad vet jag??



Vet att jag har en annan sån där lång konversation på bloggen någonstans. Då är det en person från sundsvall som utger sig för att vara tre olika personer.

Undra vem det kan vara då??   


Vidare har jag en som påstår att jag nyligen varit tillsammans med en drogmissbrukare. Så vitt jag vet så har jag inte varit tillsammans med någon alls på typ 2 år..  Men det går ju bra att komma med påstående och påhopp för att sen gömma sig bakom en nick. Varför skulle jag överhuvudtaget umgås med drogmissbrukare? Tycker såna människor är hjärndöda och manipulativa. Finns väl andra att slösa sin energi på än sånt löst folk.

Sen att jag skulle ha problem med piller? Gäsp.. när blev det olagligt i sverige att ta sovpiller då? Av någon anledning så har dom uppfunnit dom. Undra varför??

Kanske personen i fråga kan räkna ut med arslet och en krita då!!

Sova bör man annars dör man.. ( galghumor är väl härligt!! )


Nu är det så att alla ip nummer hör hemma i skåne. SKUMT VA??   Och alla diggar com hem också. Alla kanske är så fantasilösa där nere? 

Förresten visste ni att Skåne måste ligga på ca Longitude 55.0000 Latitude 13-14.0000??? Fanns ju ip som inte gick att spåra men Lo/La fick jag fram.

Tror jag ska fortsätta min lilla roande hobby i morgon! Just nu har jag tagit sovpiller och ska gå på utflykt i sovrummet. Härligt att helgen snart är över så det blir någon ordning och reda då   

Natti natti sov sött dröm .. vad som helst



                            83.254.147.133

                            83.254.148.85

                            83.254.148.136

                            83.254.149.78

                            83.254.148.164

                            83.254.149.161


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Skapa flashcards