Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Lördag nästan söndag

Av Veronica - 25 juli 2010 01:06

Ja en sak är säker någon klassträff tänker jag inte gå på. Inte ens om jag fick betalt. Tyvärr tål jag inte vissa där och det är säkert ömsesidigt så jag gör alla en tjänst.

Dagen spenderades i sängen till 11 ungefär, kom inte hem förrän 3 i natt. Hade en jättetrevlig kväll hos grannen då =) Länge sen vi träffades och vi bestämde att fler gånger måste det bli.

Kvällen har jag varit hos mamma och kollat på tv och ätit chips. Riktig slappar dag men jag är fan inte frisk än heller. Ont i magen och där jag är sydd känns som en klump som blir stenhård ibland. Men som sagt var om 5 dagar ska jag kunna lyfta en skivstång med massa vikter ?!? Dumma nollor till läkare det finns. Jag har ju varit ner till Jack i Sundsvall och hälsat på. När jag höll han i handen när vi var ute och gick så behövdes det inte mer än att han ryckte till så gjorde det så jävla ont i magen.

Ska hämta han på måndag.. ja jag säger då det. Hoppas mamma inte jobbar så mycket och kan hjälpa mig då. Annars så blir det ingen utgång på kvällen efter dagis för det vågar jag inte.

Nu måste jag gå och sussa efter jag klämt i mig en till natt tacos... hungrig jämnt då ;)


 
 
Xecute

Xecute

25 juli 2010 10:06

Ja, fy fan för klassåterträffar! Har nobbat varenda en.. tycker det är direkt falskt att få inbjudningar från folk som till och med mobbade mig när det begav sig. *arg*

http://xecute.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ullis

25 juli 2010 21:34

Då får vi ha kul utan dig då...det var ju tråkigt!

 
Ingen bild

Vea

27 juli 2010 00:35

Tråkigt Ullis tror jag inte. Men tänk om vuxet folk kunde betee sig. Vet fler som vägrar gå pga av vissa där. Präktiga som fan och aldrig ens hejar på en. Ni som tror att oj vad lyckad jag är med man och jobb.. fnys.
Jag är sjukskriven och har inte ens a-kassa till hösten. Näää jag tänker inte sitta där och diskutera vad jag gör och inte.
Klassträffar är till för att alla ska veta hur lyckad man blivit under alla dessa år.
Xecute: håller med dig fullständigt. Inte för jag blev mobbad. Men varje gång man träffas så förväntas det att man stigit i graderna. Hur förklarar man att man sjunkit ? =( I allas mått mätt... ??? Kul att gå dit?? nääääeeeeee...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards