Alla inlägg under oktober 2010

Av Veronica - 28 oktober 2010 00:26

  Ja så här söta kan man ju också vara =) Leverans klara den 30 dec =/ Nyårskisse kanske ? Tog bort mig själv från fb och stängde bloggen i går. Från fb var helt enkelt att jag fan sitter ju där dygnet runt snart. Och även lite att man kanske ska vila lite och kolla hur beroende man är?

Bloggen orkar jag inte med att någon läser snart. Det är väl fan att ni är så jävla trög i hjärnan många och inte kan skilja på verklighet och fantasi?

Känns som jag har en del som är runt 40 år runt mig som nyss hittat facebook. Som om dom inte kan tolka det skrivna ordet på internet och olika forum! Som om allt är sant!

Men om några år kanske ni också fattar att det är en sak med människor på internet. En helt annan sak med folk i verkligheten. .. suck.

Men visst.. vill ni lägga ut erat liv där om allt.Good gör det. För jag tror er ändå inte.

Och det är utan att jag ens kommenterar det....... =)

Av Veronica - 26 oktober 2010 01:14

Man kan inte köpa dessa på apoteket, dom är på recept. Man får dom inte bara för att man går dit och säger " hej fan jag sover illa" Men nu skulle jag kunna äta en påse bilar och det hade samma verkan tror jag =( Sover gör jag ju inte som vanligt då.


 

Sitter och lyssnar på karlavagnen på radion, och det finns hur många sköna människor där ute då.. ;) Nu spelar dom Johnny Cash och Hurt! Vad är det för fel då jag inte sover? Stress, utmattning och tretton kilo tristess kanske?

Hur som haver så pratade jag med Jack i kväll och han ville att jag skulle hämta han. Nu kan jag nog inte göra det i morgon, och då kommer han bli skitsur över det. Jag måste ha vinterdäcken på om jag ska köra över viksjö då.

Nu är det Bob M dom spelar.. bara döingar ;)

Tappar hår som fan gör jag.. mina naglar går av hela tiden. Hmmm.. jag kanske har någon mineral eller vitamin brist? Men det är lätt att skylla på sånt. Sanningen är väl att jag sover för lite och är stressad helt enkelt. Men det som är positivt att jag gått ner 9 kg utan att göra ett dugg...

Har varit i stallet och mockat och sånt då... inte ens det kändes speciellt kul i dag då. =(

Men i morgon är det säkert lite ljusare då...



Av Veronica - 24 oktober 2010 23:25

  Nya inne täcket provat och dom har sytt täcket efter hästen, helt klart =D

Tattini = Italienskt design= kostar pengar ;)


Är barnledig just nu och njuter av det. Har hallisar nästan och hör barnröster fastän det bara finns en tonåring här.

Billy fixade varma mackor idag till middag ,ja vi njuter att kunna äta skräpmat utan att ha Jack här. Elak? Näää men Billy blir alltid satt åt sidan när Jack är här. Jack är 5 år och kräver att allt focus är på han jämnt. Och nu hade jag haft Jack i 5 veckor då. Och jag får skit hela tiden att Jack har några kilos övervikt. Jag och Billy kan äta vad som helst men det kan inte Jack då. 

Jag och Billy är smal och Jack har väl ärvt sin farmor eller pappa då.. öhhh. ???

Ja jag bokar tid på bvc och går och väger han då, och hittils så ser dom inget konstigt med han. Men gnällas ska det bara för några kilo hit och dit.


Tänk om man någon gång kunde få höra att man faktiskt gjort något bra? Jag tar ju hand om två killar ensam jämnt. Men näää....

Jo klart jag får höra att jag gör det bra. Men det skulle vara kul om jag fick höra det från rätt ställe då... =/

Nu är jag super trött och måste gå och sova snart. =) Ha det så bra ni där ute...



Av Veronica - 22 oktober 2010 23:08

Svensson är jag inte och kommer aldrig att bli heller. Jag och Billy har

aldrig haft något som heter mysfredag. Och vad fan är det egentligen? När Billy

var liten hämtade jag han på dagis eller fritids vid halv sju varje vardag.Jo jag jobbade sent varje dag, jobbade varannan helg. .  ( Ensamstående mamma) TJÄNA PENGAR.. GÖRA RÄTT FÖR SIG. Hade en nära vän som kunde hämta han, ge han middag och jag kom och hämta hos henne ibland. 

....

Någon har ju röstat fram den nya arbetslinjen,men jobba då för fan.Jag känner jag gjort rätt för mig i alla år och jobbat arslet av mig. Just nu, kära blå så orkar jag helt enkelt inte. Och det får ni fan leva med.

Känns som jag missat något?  Någon är skyldig mig något....

Känner mig rätt jävla omotiverad faktiskt...( men ett jävligt bra cv har jag ifall jag kommer på andra tankar ;))

Svär jag mycket? Jag får göra det, jag kan göra det .. enkelt.

Av Veronica - 22 oktober 2010 00:32

Sms i dag, när var och hur? Hur fan ska jag veta det? Räcker det inte att

jag håller ordning på mig själv,natten och ungarna?

Nä .. ju ska jag ju tänka åt andra också!

Har jag någonsin bestämt var,när och hur? Önskemål har jag haft för att

underlätta. Men nu skiter jag i vars nars det hela STOOOORA händer.

Huvudsaken det händer då. För sova och ta det lugnt måste jag några dagar.

Men en dag kommer jag bli så satans arg , och då skola vederbörande pissa inom parantes. Bara för allt som varit och tack så jävla mycket tänkte jag! 

Ett ombyte räcker väl? Eller är det skillnad??? 

* Evil*

Och fröken Evil tänkte underhålla här också. Fru M hur fan tänkte du när du skrev vad du skrev? Tänkte lite för snabbt då eller??? Men sluta tänk en massa , stäng av hjärnan. Alla bor inte i en glaskupa helt enkelt.

Nu ska jag sova... mojsigt.. natti


Av Veronica - 20 oktober 2010 01:40

  Puss i nuss.... han sover i min säng som vanligt. Och nu ska jag gå och sova =D Han kan inte sova i sin säng för på hans rum finns det buuuueee. Spöke är det ,och jag sa buuuueee när jag var liten  ;)

Av Veronica - 19 oktober 2010 23:47

 

Ge fan att anmäla mig på soc tack. Blir så jävla trött på alla dessa fritids psykologer, och dom som tror, att man kan tro allt som står på internet är sant. Hade ju som sagt var en så kallade självutnämnd psykolog då. Skrev en jävla massa skit om mig,och jag känner henne inte ens.Men det har jag märkt med henne.. ett mothugg och hon kastar femton mora knivar på en. Från att först varit och utgett sig för världens positivaste människa som älskar hela världen till någon som jag bara vill åka dit och nita.

Jag undrar hur dessa människor tacklar en nät dejting? Hej jag heter Per och är 25 år och ett snyggt kort. Hur fan vet ni att det är Per 25 och att det är han på kortet??? Kan ju lika gärna vara Helge Fossmo som köpt en laptop insmugglad och sitter och skriver tillsammans med f.d polischefen... =/ isch.


Av Veronica - 17 oktober 2010 21:37

Har lite svårt att går vidare när folk kört över mig eller snackat skit. Jag undrar rätt ofta om jag bara skulle dö då? Skulle dessa puckon vara nöjd då? Säkert inte just då men allt går ju över. Tror nog min närmaste släkt vore rätt nöjd om jag försvann från jordskorpan. Liksom Jacks pappa. hmm..

Inte nog med att jag har Robin här jämt.. en skrikande Billy tja... ??? Nä jag undrar faktiskt om det inte är bäst ändå att bara somna in.

Ovido - Quiz & Flashcards