Alla inlägg under december 2010

Av Veronica - 31 december 2010 22:05

  Kollat på After Dark och dippat chips... glamouröst =D

Av Veronica - 30 december 2010 20:18

 

Det som stör mig att jag måste jämnt tänka på vad jag ska skriva? Så ingen blir missnöjd, så alla förstår, så ingen gnäller, så ingen anmäler mig ...

Mitt förra med damp så kommer det säkert någon förälder och bli arg, för deras barn har den diagnosen. Men mitt inlägg handlade inte om just damp.. utan vuxna som alltid ska bräcka varandra i hur mycket dom gör.Och för jag använde ordet damp är för att " handen på hjärtat" vuxen damp när någon drar fram som en orkan.

Inget illa menat. Tror inte stor sonen menar så illa när han undrar om jag har  " DAAAAAMP ELLER VAD HAR DU FÖR FEL "  Gulp... ;) Näääe jag är ju värre än så brukar jag kontra med... =/

Har ett problem, jag kollar hur året ( åren) varit nu  näst sista dagen på 2010. Och jag gillar inte ett skit det jag skriver nu för tiden. Vem orkar läsa dyngan jag skrivit? Knappt jag. Jag blir fan deprimerad hur värdelöst livet ser ut i skrift. I alla fall när jag ska hålla mig till lögner..   


Av Veronica - 30 december 2010 20:13

  En repris. Men heter det vettigt dyft? Vet inte vad jag fick det ifrån. ;)

Av Veronica - 30 december 2010 01:38

  Gräset ÄR grönare på andra sidan.

Av Veronica - 29 december 2010 01:24

 

Riktiga kockar använder ballong vispar design iittala ;)

Pannkaka i många färger..han förnyar ett gammalt förlegat recept. ;)

Av Veronica - 29 december 2010 01:22

  Med diamanter... =)

Av Veronica - 22 december 2010 07:30

 

Ny dag och 2 dagar kvar till julafton! Ska köpa några julklappar till sen är jag klar! Ligger i soffan och kollar på tv och tycker det var lite väl tidigt att vakna då =/

Granen ser ut som skit igen... kattungarna har härjat i natt igen i den! Dagens måsten är att städa och slå in auktioner jag sålt på tradera. Ev kanske jag bakar något också.

Av Veronica - 21 december 2010 22:56

  Men hur trött är jag? Fiiii faaan! Varit till Kramfors i dag och köpt Björn Borg kallingar till stor sonen och handlat leksaker till den mindre. Gammal bild för inte fan var den 9 grader varmt iaf... 20 grader kallt och blåste =(


Men man får inte köra 160 knyck har jag hört då, och absolut inte fota medans. 

Vickan var snäll och bjöd på lunch =D Smakade skit , gammal frityr olja smakade det om toasten vi åt.

Billy  åkte aldrig till skolan i dag... som vanligt.



Skapa flashcards