Alla inlägg under augusti 2011

Av Veronica - 13 augusti 2011 19:49

 

Skitsur att det finns såna fucking människor i min närhet. Tråkig så klockorna stannar!! Varför lever man när det är så jävla tråkigt??? År ut och år in... bara tråk och tråk. 

 
Av Veronica - 6 augusti 2011 01:17

Och dröm sött...det ska jag :)  

Liten stund kvar på filmen jag och Billy kollar på... zzzzzz.


Funderar om jag måste våldsgästa någon i morgon? Ja Vickan ska jag hjälpa. Men hon och jag är ju så effektiva och kompar varandra så bra. Det jobbet grejjar vi lite snabbt då. :) Men jag tänkte på kärringen i graninge då som förmodligen måste ha filten hon glömde här ;) Jag har ju hela dagen på mig.. om jag ställer klockan nu . Sov gott hela världen =) 

SJ

Av Veronica - 5 augusti 2011 11:56

11- åring avkastad från SJ tåg för hon inte kunde uppvisa en biljett. 


Ironiskt med tanke på hur många som haft biljett, och SJ inte kunnat visa upp något tåg!! 




Av Veronica - 5 augusti 2011 11:42

  Gick på mini semester i onsdags eftermiddag och skjutsade då Jack till Johan. I går var jag och Vickan på loppisar lite här och där. Blev faktiskt några fina fynd då  . Massa vackra örngott med knyt och brodyr och massa " bra att ha" saker. Hade tänkt åka på urkult med vädret ser så jäkla pissigt ut då. 

Sitter nu och väntar på att Vickan ska ringa! Nyss pratat med henne och hästarna har taskigt med bete just nu. Hon skulle till svärfar och kolla läget på hans lägdor. Så då blir det en tillfällig flytt till han då.  Har knappt regnat hos henne sen midsommar och det har aldrig hänt då  ! Nu stöd utfodras det med hö tills hagen är klar och vi kan flytta dom ! 

Undra vad denna dag har att erbjuda då? Har sovit i 12 timmar i sträck .. och det behövde jag känner jag ! Piggelin och tror det blir till att måla lite möbler senare i eftermiddag .

Ha en fortsatt bra dag.  


Ovido - Quiz & Flashcards