Alla inlägg under september 2011

Av Veronica - 7 september 2011 22:27

Rätt så jäkla matt när jag är förkyld och det känns som jag inte sovit på några dagar. Jobbar till kl 17 varje dag och hämtar Jack kl 17,15 ( fritids stänger kl 17,30) Blev utan bil hux flux men har köpt mig en annan som jag ev ska hämta i morgon. Men bara att försöka ordna saker och ting på några timmar tar på krafterna. Att jag sen får ca 50 sms om dagen och jag svarar kanske på var sjunde medans jag jobbat, säger ju att man kan ju inte ligga på topp jämnt. 50 sms innehåller bara massa dynga och värdelöst vetande. 

Men jag bryr mig inte ett skit om vad andra människor tycker om mig.. huvudsaken dom kan stå för det så är det ok. 

Av Veronica - 7 september 2011 22:08

  Det sista som kommer hända med Ove är att han flyttar till stallet som gud glömde. Han har nog aldrig blivit så väl omhändertagen där han står nu!!  =) 

Skapa flashcards