Alla inlägg under november 2011

Av Veronica - 21 november 2011 23:29



Bakat igen.. konstigt ? ;) 

  

Av Veronica - 20 november 2011 14:39



I går fyllde jag år och tillbringade dagen med att skjutsa Jack till Sundsvall .

Åkte kl 12 och var hemma kl 19 på kvällen. Rätt trött och slut då. 

Var en sväng på Ikea och köpte ny klädsel till soffan.. 

   


Min förra har katterna käkat upp   Just nu har jag en svart klädsel men med vitt

så blir man glad och lycklig  

    


Fint körsbärsträd som jag fick i går....   


Inte för jag gillar snö.. men den är vit och fin   Vi har så mörkt och dystert på dom här breddgraderna så det måste vara vitt , vitt och vitt inomhus så man blir glad =D 

Av Veronica - 17 november 2011 22:55



Åker till Sundsvall med Jack eventuellt i morgon, beror på hur trött jag är efter jobbet. Är inte så kul att sitta och köra dit och hem i mörkret när man jobbat hela dagen. Åker jag inte i morgon så blir det lördag morgon och då kan jag lämna Jack först och sen gå på Ikea =D Tänkte köpa ny klädsel till soffan och taklampor till hallen nere.

I morgon börjar jag kl 8 och tänkte göra cupcakes och en citronglanskaka som jag förberett i dag.

Nu måste jag gå och sussa eftersom jag är en tröttmössa på morgonen.     

Av Veronica - 14 november 2011 21:26



Gott gott och gott   och dom försvann fort    

Skapa flashcards