Alla inlägg under februari 2012

Av Veronica - 16 februari 2012 13:03



På måndag börjar jag jobba igen, heltid 8 -17 måndag - fredag! Har ännu inte fått någon sjukpenning av försäkringskassan. Har varit sjukskriven sen den 27 december. Känns bara trögt att blogga med tanke på att jag lägger upp bilder och annat på facebook. Jag tänkte baka dajmkaka med nougat i dag, men saknar mjölk. Jag menar.. jag saknar en ko! Ca 21 liter går det varje vecka här =/ Ska iväg och handla sen.... 


 


Jack är helt galen i Minecraft.. och jag fattar ingenting =/ 


 


Konstaterat att det snöar i dag igen och nu får det räcka tycker jag! Under snötäcket står min grill :) 


 


Gjorde matsedel och jäklar vad potatis det blev ;) I dag pannkaka till ungarnas glädje :) 


 


I brist på annat bakade jag lite muffins härom kvällen. Supergoda med hackad choklad :)   


Har plockat ihop på Jacks rum och ska börja tapetsera där tänkte jag. Så här på ett ungefär kommer det se ut. Alltså fondväggen.. !! 

 


Och sist men inte minst så bjuder jag på en äcklig bild när jag skar mig på osthyveln i går.. hahahaha. 


Ja jag skrattad inte i natt för jag har bara sovit två timmar. Blödde fortfarande i morse och det ser ut som jag borde sytt det. Halv fem var jag upp och tog två alvedon ( 1,3 mg) Hjälpte ingenting =( 

Ja det finns dom som har det sämre... ;) 

Tjing... 

Bra

Av Veronica - 4 februari 2012 20:17

Bra vecka, varit på ny magnetröntgen och vanlig röntgen. Är hemma än och väntar på besked. 

Måndag ska jag och B till soc för skolan har anmält dit att han skolkar. Skitunge tycker jag som gör det. 

Och jag tycker det är dåligt om man inte orkar gå högstadiet och plugga sen på gymnasiet. 

Många tar igen det via komvux! Jag har gått komvux bara för jag var less på jobbet. Och visst .. jag passade på att plugga upp mina skolk timmar i svenska på gymnasiet. ;) Men jag har aldrig skolkat 1-9!! Jag har gått på gymnasitet med fullständiga betyg men eftersom jag hade chansen att ta tjänstledigt så ville jag plugga. 

Var riktigt roligt tycker jag =D 

Semester ett år ;) 


Hemma nu så gör jag inte mycket än lagar mat . I morgon blir det fläsk, potatis och löksås. Måndag grejjar jag en korvgryta.. mums. 



Ovido - Quiz & Flashcards