Alla inlägg under mars 2017

Av Veronica - 24 mars 2017 18:33

Vunnit en del fina saker ....         

Av Veronica - 22 mars 2017 18:05

                    Chokladfrestelse dekorerad med vit choklad

                    Räksallad och Chevrésallad. Typ segaste dagen på jobbet men nu är det inte länge kvar. Var på fresk och köpte

spackel och slip papper så vi blir färdiga att tapetsera och måla snart :) 

Av Veronica - 21 mars 2017 21:07

                   Chokladbiskvier har jag gjort i dag. Ja inte bara det utan en hel hög med andra saker också ;) 

Jack sitter och spelar på x-box one och jag sitter och längtar till sängen. I morse regnade det när jag åkte 

in till jobbet, och när jag åkte därifrån så snöade det. Lovely :( Var på Erikshjälpen och fyndade en del saker

efter jobbet och sen åkte jag till mamma för att plocka upp Jack. 

I morgon hoppas jag på en piggare dag och framförallt lite sol :D .. det behöver vi alla!! 

 


Av Veronica - 19 mars 2017 21:31

Riva tapeter och få med halva väggen är fan inge kul...

Mycket gammal spackel under. 

Har valt tapeter och ska beställa dom i morgon. 

 

Av Veronica - 18 mars 2017 17:54

Tänkte återuppta min blogg som legat i dvala i några år. 

Den 31 mars händer något som jag inte trodde var möjligt.... vänta och se ;)   

Skapa flashcards