Direktlänk till inlägg 31 juli 2009

Oj oj.. detta är bara ett smakprov...

Av Veronica - 31 juli 2009 00:46

- Gaggig vid 39? Inte illa!=)  Längtar tillbaka till vad? Gick min förlorad? Är din det? =S

Vart? Hur? När? Skär du dig så du måste söka hjälp eller?

Om vad? Skrev jag att solen skulle stråla men det blev moln? Besviken?

Neeeeeeeeeej.. jag kan inte för nu är du i focus raring! Bara duuu!!    

 

Hur misslyckade är mina barn? Har min fyra åring och min tretton åring gjort något som inte jag vet? Vet du något som jag inte vet? Och hur VET man att man är en bra FÖRÄLDER? 

Har du påminnt mig? Har jag glömt.. måste vara då för jag är 39år och gaggig! =) Sorry =(


Nej nu är det natti ... för jag har skjutsat X,X och X från X.. känns som jag ska lägga mig två minuter med min bok och sen drömma om ännu en spännande dag =)

Min nya blogg snart klar.. jag har extremt liten tid att sitta vid datorn så det blir någon stund hit och dit.

Går inte att redigera inlägget.. dubbelt från början och sen vet i fan. Ja ja.. I lands problem...

 
 
Nettan

Nettan

31 juli 2009 08:07

Jag tog för givet att dubbletterna i början berodde på din ålder, gaggighet och psykiska problem..
Tänkte vara finkänslig och låta bli att kommentera det.. Men, eftersom många andra tydligen inte är lika finkänsliga så följer jag strömmen och försöker vara otrevlig jag med... ;-)

Närå..., hoppas iaf att allt är bra med dig!
Ser framemot nya bloggen..

http://nettans.blogg.se

 
Malin

Malin

31 juli 2009 18:12

Alla inlägg är förstås anonyma? Beklagligt att folk inte har annat för sig än att klanka på andra.

http://www.metrobloggen.se/norenius

 
Ingen bild

T..itti

31 juli 2009 21:36

Gumman! Nu kommer du ner till min stuga, ta med ungarna om du vill, vi har barnpassning av Electra, så drar vi nån vinare och pratar skit om alla idioter! Skulle du kunna vara så vänlig att dra iväg ett sms igen med ditt nr? Lyckades radera det"klantskalle"

 
Ingen bild

Duktigt

12 augusti 2009 14:37

Haha det tog ett tag för dig att fundera ut hur du skulle göra med den där kommentaren va

 
Ingen bild

veronica

13 augusti 2009 23:25

Tog mig inte alls någon tid Duktig.. jag har inte kollat förrän nu. Är inte som du.. du kollar min blogg mer än mig.. ha ha

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards