Alla inlägg under november 2012

Av Veronica - 24 november 2012 15:52

 

Helvete.. jag är kär i en ormtjusarinna.. ååå vilken kvinna.. aaa vilken kvinna... ;) Näää jag är ju kär i en man som får mig att känna mig helt normal!! Jag är rätt knasig men det kan jag leva med..och kan någon gilla mina knasiga saker så kan jag rymma till nordpolen med denna man ;) 

Av Veronica - 23 november 2012 18:19

 

Då har jag fyllt år igen, tack snälla son ! Jag kan inte släppa ordet karma... jag är fan kär   Hade gett upp hoppet om sånt och sen bara uppenbarar sig något attraktivt i mina ögon. Kastar man ut skit i rymden så får man kanske inte just skit slängt på sig men på ett eller annat sätt får man det rätt tråkigt. Jag har det för jäkligt bra just nu... längtar tills min goding kommer hem. Sen är det en fördel att jag är över 40 och inte född i går då.. vet hur livet funkar då. 

Av Veronica - 3 november 2012 09:29

 

Helt underbara :) I morgon kommer sonen hem så jag sockrar väl på lite i dag då :) 

Varit vaken sen fem och det är rätt typiskt när det är lördag. Är så uppe i varv hela veckan så hjärnan 

fattar inte att jag är ledig. Somnade på soffan i går för jag var övertygad att jag skulle kunna se en hel film =/ 

Jag lär mig aldrig då.. vaknade att armen hade domnat av och nacken gjorde ont. Gick och la mig i sängen men 

det var helt hopplöst att försöka somna om. 

I dag ska jag tvätta och umgås med dammsugaren tänkte jag... slappa och hyra film hinner jag nog med också ;) 

Någon vill att jag bakar typ tusen kakor till en jul buffé... visst helt ok men hur ska jag hinna? Jag är ju ledig måndagar så om jag kör igång nu nästa vecka och döper om mig till blixt gordon kanske det kommer funka? 

Ovido - Quiz & Flashcards