Direktlänk till inlägg 9 april 2021

Stressigt och skönt

Av Veronica - 9 april 2021 22:55

 

 I går åkte jag till apoteket för att hämta ut ett covidtest åt sonen. Efter 40 minuters väntan var det min tur och då kraschar deras skrivare. Väntade 20 min till för att bli hänvisad till Nipvallens teststation. När jag väl åker in på planen där så är det lunchstängt . Åkte då på coop och handlade för att en timme senare äntligen få ut testet. Sen hem och därefter åka tillbaka till teststationen med testet. Detta tog mig 2 timmar   . 

Senare på kvällen åkte jag och Jack till Ed för grillning hos Kerstin och Kjelle. ÅÅååå vad gott det var   

Fläskfilé, potatisgratäng, hemgjort kryddsmör, varma coctailtomater, chilibea och sallad   

 


I dag skulle jag egentligen på behandling i Sundsvall men det var så dåligt väder ( snö ) så jag avbokade taxi och tiden. 

Tur var ju det för på väg 331 hade flera lastbilar kört av vägen. 

Märker att det är så mycket svårare att blogga nu mot för förut.. Nu är man ju mest van att skriva korta inlägg på facebook och instagram. Men efter hand så vänjer jag mig kanske   

Nu tänker jag nog gå och sussa. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards