Alla inlägg den 6 april 2021

Av Veronica - 6 april 2021 21:40

 

Garantin på gamla spisen gick nog ut för 25 år sen. Köpte en begagnad i dag för 200 kr... gratis är fan skönt   .



Av Veronica - 6 april 2021 00:00

 I dag har vädret skiftat var femte minut tror jag. Hade tänkt att gå en runda runt byn men det stormade nästan. 

I morgon är det vanlig dag men götta har jag kvar i massor   .  Gottsugen dygnet runt när jag äter kortison. 

Ingen aning hur länge jag ska ta det? Gissar på nån vecka till. 

 


( förmögenhetskatten) 


I morrn ska jag få hjälp att hämta en spis jag köpt på market place. 200 kr för en hällspis var ju liksom gratis    Och jag har ingen lust att kosta på lägenheten något alls. Garantin på spisen jag har nu gick nog ut för ca 25 år sen. 

En platta funkar inte och ugnsluckan är nog skev. I - landsproblem.

 

Det värsta med kortison att man blir svullen, sötsugen och rätt speedad. Jag sover inte många timmar per dygn och det känns i kroppen. Kroppen är trött men inte huvvet. I huvvet bor även tinnitus rätt ofta. 

Tackar för denna dagen och önskar en godnatt. 










Ovido - Quiz & Flashcards