Alla inlägg den 12 april 2021

Av Veronica - 12 april 2021 23:46

 

I dag skulle det tydligen bli 10 cm snö, lokalt ev 15 cm. Ja det uteblev för här kom det nästan ingenting. Väldigt skönt för jag är otroligt less på vinter nu. Har varit till Kerstin för att gå igenom allt inför SIP möte på torsdag. När jag kom hem åt jag lite och sen somnade jag. Vaknade tre timmar senare   . I morgon åker jag taxi kl 8 till Sundsvall för behandling. 

Uppstart med ny behandling, Kadcyla. Det kommer ta ca fyra timmar och jag har beställt taxi tillbaka vid 14. Hoppas det inte drar ut på tiden så jag måste boka om taxin. Är sååå tråkigt att sitta på sjukhuset och vänta. Är fortfarande avdomnad i handen. Får hoppas det blir bättre nu när jag får byta behandling. Är otroligt jobbigt att inte ha känsel. Jag tappar saker hela tiden och är fumlig. Nu ska jag gå och knyta mig så jag är någorlunda pigg i morgon. 

Ovido - Quiz & Flashcards