Alla inlägg under juli 2009

Av Veronica - 31 juli 2009 00:46

- Gaggig vid 39? Inte illa!=)  Längtar tillbaka till vad? Gick min förlorad? Är din det? =S

Vart? Hur? När? Skär du dig så du måste söka hjälp eller?

Om vad? Skrev jag att solen skulle stråla men det blev moln? Besviken?

Neeeeeeeeeej.. jag kan inte för nu är du i focus raring! Bara duuu!!    

 

Hur misslyckade är mina barn? Har min fyra åring och min tretton åring gjort något som inte jag vet? Vet du något som jag inte vet? Och hur VET man att man är en bra FÖRÄLDER? 

Har du påminnt mig? Har jag glömt.. måste vara då för jag är 39år och gaggig! =) Sorry =(


Nej nu är det natti ... för jag har skjutsat X,X och X från X.. känns som jag ska lägga mig två minuter med min bok och sen drömma om ännu en spännande dag =)

Min nya blogg snart klar.. jag har extremt liten tid att sitta vid datorn så det blir någon stund hit och dit.

Går inte att redigera inlägget.. dubbelt från början och sen vet i fan. Ja ja.. I lands problem...

Av Veronica - 28 juli 2009 21:37

Inne och kollar om det går att avregga nu då... hmm


Avregistrering

Vi kommer inom kort lansera en helt ny version av bloggsidan.
I samband med den nya sidan behöver vi göra en del förändringar i databasen och avregistreringsfunktionen är därför tillfälligt avstängd.


Jag tänkte att det var väl inget jobbigt då att sida och radera alla inlägg... fick bara ont i handleden faktiskt...

Sparat en meningslös kommentar faktiskt.. och den kommer jag att publicera senare på min nya blogg. Det finns faktiskt hur dumma människor som helst... !!!!!!!!!!!!!


Ovido - Quiz & Flashcards