Direktlänk till inlägg 31 december 2009

2009

Av Veronica - 31 december 2009 18:27

      


Tänkte inte önska något Gott Nytt år men lite fyverkerier kan jag bjuda på. Är så glad att detta skitår snart är historia. 2009 borde raderas ur historie böckerna så illa är det!

Finns några som faktiskt förtjänar en puss och kram och det är K som orkar med mig ;-) M sötknoppen som lika gärna kunde vara min syster !  G som har en ängels tålamod ;-) J.N som kollar och fixar plus trixar med allt ;-)! L som ringer ;-) M.s som är jätterolig och supersnäll ;-) M.F och T.J er kan man lita på ;-) M som fixar med mycket! Mina barn .. puss på er! A.F vi syns och leker ihop sen då? Ska bli skoj. Har jag glömt någon? Näääeee om inte får ni väl skicka någon arg kommentar då!

Har gjort mig av med ett gäng människor senaste veckorna. Såna som bara förpestar min tillvaro. Säger som en klok människa. Se det som loppis, man säljer för att kunna fynda nytt! =)

Har fyndat två nya på kort tid nu och det var faktiskt inte dåligt!  


Nu vet jag varför jag fick en massa badgrejs i julklapp. NI HAR JU INGET BADKAR och tänkte väl komma hit och leka spa antar jag.. ha ha! Jag gillar inte att bada då. Kan man vara en badkruka i badrummet? Absolut.

Har även en julklapp kvar här men det ordnar sig säkert inom sinom tid. Tålamod finns det gott om!


Jag önskar detta katastrof år långt åt helvete! Och välkommnar ett nytt fräscht år med massor av möjligheter. Jag önskar som sagt var inget och jag hoppas inget. Jag tänker se till att 2010 blir som jag vill.

Skål i chapel hill om några timmar då =) ( hatar bubbel och chapel hill är väl enda jag inte dör av) Galghumor då...


Tjing..


 
 
Carola

Carola

31 december 2009 19:26

Gott Nytt År Vea!! Hoppas ditt 2010 blir ett superbra år!

http://familjenmahlberg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Förundad

31 december 2009 21:29

Säger en del om dej att du namnger människor du är arg på och som du vill skälla ner men bara använder initialer när du ska berömma någon. Förvisso kanske lika bra, då de som idag är dina vänner lika gärna kan stå på skitlistan nästa vecka.
Ombytlighet är ditt namn Vea.

 
Ingen bild

vea

1 januari 2010 02:56

Alltså du är ju bara lite för mycket! Skit i mig du och brinn upp ist. Varför läser du min blogg? Lite att göra eller? Blev du nyfiken på vilka mina kramar gick till i år? Ha ha. Grejen var den att det var tanken oxå! Dom som läser bloggen vet vilka det handlar om. Du har inte ens med det att göra...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards