Alla inlägg under december 2009

Av Veronica - 30 december 2009 00:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Veronica - 30 december 2009 00:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Veronica - 30 december 2009 00:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Veronica - 30 december 2009 00:16

ja faktiskt...

Av Veronica - 30 december 2009 00:12

Lyssnar på gasolin och gillar inte läget nu. Känner mig ....


Av Veronica - 29 december 2009 11:53

  

Vilken härlig dag =) Solen skiner och så länge man inte går ut så fryser man inte ihjäl då! Minus 24 just nu då!! Brrrr...

Ska snart väcka Billy, om exakt 3 minuter då! Han ska till stan och köpa något på widengrens.

Nej nu har jag inte tid att sitta här och skriva massa oviktiga saker. På återseende =)



Av Veronica - 29 december 2009 02:13

Lust att skriva om vilket knark jag äter. Angelicas dotter skriver på fb att " stoppa i dig några piller och gå och lägg dig" Bevisar kanske vad föräldrarna snackar för skit till sina barn då.

Någon väntar barn och sitter och garvar sig hes på fb?? En dotter till han som är far till alla barnen.

Men vad är normalt?

Någon gång kommer ni bli less på att vara förälder till era förälder.. tro mig! '

Jag äter något så hemskt som nexium och citalopram. uj uj... men jag undra faktiskt vad ni går på.

Ingen hemlis längre skitless på detta nu.@ är hos z väldigt ofta.... han jojjar mellan  e och henne.

Var det någon hemlis.. visste väl alla barnen antar jag!

STENKOLL....

fy fan jag slipper ha dessa skit bekymmer...

Tycker det är mest najs att min farsa är död.. inte tillförde han mig speciellt mycket då. Mest bara bekymmer. Men det är min åsikt.

Vad får ni av han?

Problem som ni är tvungen att hjälpa till att lösa...???

Av Veronica - 29 december 2009 02:06
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards