Direktlänk till inlägg 20 november 2010

stressigt

Av Veronica - 20 november 2010 16:36

  Har tillbringat veckan på nipan hotellet med affärsplan och kalkyler. Varit på föreläsning på orrenhuset där han som har moose garden berättade hans historia som egen företagare. Helt fantastisk människa som började sin karriär genom att ta hand om två moderslösa älgkalvar. Livet blir kanske inte alltid som man tänkt sig ;) Man inriktar sig på något, och helt plötsligt gör man något som man aldrig ens tänkt tanken på.

Efter han så var det dax för samarbetet med Höga kusten och Sollefteå kommun. Inte så himla intressant så jag smet lite tidigare från det då! Tänker jag Höga kusten , tänker jag kust kommunerna, inte Sollefteå då. Men det blir nog bra om vi kan hjälpa varandra. För Höga kusten är ju ett starkt varumärke!


Har hunnit fylla år i går också. Blommorna är från min beundrare ;) Fick pengar av mamma för hon vet aldrig vad hon ska köpa. En biljett till Lars Vegas trio fick jag av K, och vi ska gå och se dom den 4 dec. Jäktade runt i hela stan, för baka och fixat innan hade jag inte haft tid till.

Somnade före tolv på soffan och sov till tio på morgonen då Jack slog mig i huvvet. Han ville se barnkanalen och hittade inte kanalen när han bläddrade på dosan.

Vi har varit ute och gått och varit till mamma några timmar.

Nu sitter jag och väntar på att ugnen ska bli varm, det vankas entrecote och pommes till middag   



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards