Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

skumt

Av Veronica - 5 augusti 2012 18:41

Jag är så mesig att blogga, så mesig att jag inte ens kommer ihåg att bloggen finns. Funderade på om det var typsnittet jag inte gillade? Jag tror som så att man sitter på facebook och sen är det liksom bra :) 

 

Haft ett mega utbrott i dag på bägge kidsen och är helt matt nu! Tonåringen är vaken hela nätterna och sover hela dagarna. Det har gått så långt så jag väcker han inte till middag . Why liksom? Finns väl ingen arbetsgivare som väcker en varje morgon för att kolla att man kommer på jobbet! Nä nu jävlar är det hårt mot hårt. 

Den mindre sprutade ner fönstren med en blandning av barnolja, vatten och schampo... och det var som att förlösa en handgranat! Nu är det tredje gången han gör så och han är liksom inte fyra år!! Kompisförbud och data förbud en vecka blev det. 

Jag är fan ingen piga i det här huset. 

Haft semester i fyra veckor och v.a.b i två veckor nu. Apless är jag!! 

Blir nog hemma nån vecka till sen vet jag inte hur jag ska göra? Minsta börjar ju skolan snart! 

Tur den andra vårdnadshavaren kan finna sig själv i godan ro och inte ta ett skit ansvar. Ego!! 

Men det bästa är väl ändå att jag inte känner mer än en som beteer sig på det sättet. Positivt för hur annars skulle världen se ut? 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - Torsdag 14 mars 23:30


Härligt väder i dag med massor av sol    Beställde färdtjänst och åkte med mamma till stan för att kolla in nya KappAhl.  Jättefint, fräscht, stort och snygg inredning tycker jag 😄. Shoppade klänning, top och byxor .   Är lycklig att äntl...

Av Veronica - Lördag 9 mars 22:43


    Mitt söta barnbarn som jag inte sett sen julafton    Dagen har varit bra med guld av Frida Karlsson på fem milen, vilken kross    Arne var hit och tog bort kallrasskyddet i fläkten, mätte för ny duschstång och tog med trasigt spröjs till m...

Av Veronica - Lördag 2 mars 14:28

  Sov till halv nio så skönt. Vaknar alldeles för tidigt alla andra dagar. Har inget vettigt att göra ändå på dagarna. Tittat både på skidskytte och längdskidor, lyssnat på podd och pratat med syrran i telefon.Nu befinner hon sig på scandinavium o...

Av Veronica - Fredag 1 mars 13:53


    Ja några chanser till ska jag ge bloggen . Soligt och fint ute och jag väntar på Jack som är med mamma och Stefan och handlar.  Väntade och väntade på ssih som skulle komma kl 11 för prover inför tisdag. Då blev det ändrat till måndag k...

Av Veronica - 21 april 2021 23:11

   Härlig tur med kaffe och bullar. Rödskägg vid Ångermanälven.    Stormen gick hårt åt i skogarna. Bra att dom rensat upp nipleden så vi kunde ta oss fram      ...

Ovido - Quiz & Flashcards