Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Veronica - 15 oktober 2010 01:27

Är vaken i vanlig ordning,men har tagit fler sömnpiller så kanske jag kan få sova. Snacka om speedad när man inte ens sover på två piller.

Baksidan är väl att jag inte kommer höra mobilen i morgon när den sätter igång. Men det är inte hela världen då.

Brukar vakna vid åtta halv nio ändå. Inte många timmars sömn blir det. Förvånad att jag ändå orkar med en vardag.* hulken*

Hemma och sjukskriven är jag just på grund av mina sömnstörningar. Skulle behöva några dagar utan en massa måsten så jag hamnar i rätt läge igen. 

Var ju ett tag sen jag skrev men tänker inte be om ursäkt för det. ;) Har bara inte haft någon lust att blogga. Vet inte vad som gör att jag helt plötsligt kom att tänka på bloggen nu? Jag läser ju knappt andras heller. Jo en gång i veckan brukar jag dra ett race och kolla runt.

Såg att jag hade en funktion nu " ställ en fråga till mig" Och hade en fråga om jag var fet eller ett fetto. hahaha.Faktiskt så tycker jag det var kul för jag skrev just på facebook att min blindtarm vägde 9 kg för det är vad jag gått ner sen dom tog bort den .

Och nu undrar jag vilket organ som väger 3 kg som är kvar då??   

Sov gott och ha en trevlig fredag..






Ovido - Quiz & Flashcards