Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Veronica - 17 oktober 2010 21:37

Har lite svårt att går vidare när folk kört över mig eller snackat skit. Jag undrar rätt ofta om jag bara skulle dö då? Skulle dessa puckon vara nöjd då? Säkert inte just då men allt går ju över. Tror nog min närmaste släkt vore rätt nöjd om jag försvann från jordskorpan. Liksom Jacks pappa. hmm..

Inte nog med att jag har Robin här jämt.. en skrikande Billy tja... ??? Nä jag undrar faktiskt om det inte är bäst ändå att bara somna in.

Av Veronica - 17 oktober 2010 21:05

 

Heter inte Ove då utan Failover... en häst men liten som en cob =)

Vill alla väl och kan vara lite stökig... men aldrig han vill något ont.

Av Veronica - 17 oktober 2010 20:46

  Fult kort för jag sa hela tiden att vi ska titta på varandra. Han ville PUSSAS hela tiden. hahahaha

Jag ser ut som jag ska äta upp han.. kanske jag ska också??


Dagen har gått i baktecknet.. vi har bakat och hållt oss inomhus. Jack har fått en glasbit i hälen  och jag får inte ta bort den.

Skickat ett sms till den andre föräldern och påmint han att det är fyra helger sen han såg sin son. Fick tillbaka att jag borde låsas in på psyket och ingen tror på mig. Att jag beteer mig som 14. Ska han säga som umgicks med en nästan fjortis när Jack bara var drygt ett år. Emma Sandin hette hon om någon undrar om jag bara skriver för att det är kul. Konstigt att jag ska låsas in när jag alltid har Jack??? Måste vara jobbigt att vara ung och dum!!!

Av Veronica - 17 oktober 2010 00:21

Har väl inte så mycket mer att säga om denna dag då! Jo hon i Husnäs.. Madde Sidbäck måste ha en skruv lös eller ett taskigt sexliv eller nåt. Nu tror ni att jag kommer bli anmäld för förtal? Näää hon har skrivit så sött till mig redan på facebook. Lekt fritids psykolog så det räcker åt hela kommunen. Sen tror hon att hon kan ta bort inlägget från min sida?!!? Ehh nästan lika roligt som Cissi så... nu pratar vi om förtal. Jag har kvar allt vad hon skrev i sin blogg. Ett ögonblicks verk utan kanske tänka längre??? Inget försvinner bara för man tar bort det från internet. Kan finnas människor som jag då, som råkar göra en skärmdump av skiten direkt då.

Men en sak ska jag ändå säga ... gnatt och sov gott.

Ovido - Quiz & Flashcards