Alla inlägg den 12 januari 2011

??

Av Veronica - 12 januari 2011 02:20

När man fryser är väl febern på väg upp?  När man svettas så är väl febern på väg ner?!? Men skit samma.. jag fryser och känner mig ynklig.

Ja jag har masat mig ut i köket och värmer en vitlöks baguette i ugnen. Måste nog äta för jag känner mig svimfärdig.

I morgon är nog världen lite ljusare och jag är frisk. =)

Blir tv i soffan och där lär bli min sängplats i natt.. godnatt..

Av Veronica - 12 januari 2011 01:20

 

Lika sjuk som en karl är jag.. men snäppet värre nästan. Jag har ätit dåligt för jag gjorde tunn pannkaka till ungarna. Är så sugen på mat men helt matt så jag orkar inte fixa nåt. Orkade inte ens åka på dagis i dag med Jack. Hade feber i morse så vi blev hemma . Nu fryser jag så febern är väl på väg ner då.. sköööönt.

Ska knoppa i soffan i natt för Jack ligger i min säng.. och jag orkar inte ha ett plåster på mig i natt.


Ovido - Quiz & Flashcards