Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Veronica - 19 januari 2011 22:13

  Hoppsan man sov visst som en gud i natt. Visste väl att det skulle vända någon dag =D Nu sitter jag nöjd och inte alls lika seg som dom senaste veckorna.

Skulle behöva åka iväg ett tag känns det som!! Bara för ett halvår eller så... är ju inte för mycket begärt tycker jag.. 

Den som ligger och snusar på bilden är Candidato och står i samma stall som pållen då. Nu blir eller är han 6 månader, jag vet inte riktigt datum då han föddes,men det var i Juli i alla fall.

Har varit två gånger i stallet i dag. Först var jag upp och mockade och fixade med käk. Eftersom det var minusgrader i stallet så var det ingen idé att ställa in vatten. Så jag åkte upp vid 20 i kväll. Billy var ( kors i taket) barnvakt i utbyte mot något han sett på tradera =/








Ovido - Quiz & Flashcards