Alla inlägg den 24 juli 2011

Av Veronica - 24 juli 2011 23:20

  Har städat hela dagen, rättare sagt haft en " gör det nu" dag! Allt som jag tänker att det där ska jag göra sen, har jag gjort i dag. Finns ingen anledning att skjuta på sånt. Jack sov hos momma i natt så då kunde jag snabbt göra allt här hemma :) Jag slapp hämta stor sonen på stan i natt, jädrans tur man har då  . Hade tänkt åka och kolla på Dara Dagger men himlen öppnade sig och det började regna som tusan... så det hoppade jag över. La mig i soffan och käkade lövtunna chips istället.  


I lördags var jag , mamma och Jack på stan och shoppade lite. Käkade glass nere i parken och svettades   30 grader varmt  och jag höll på att flyta bort kändes det som. 


I morgon är det jobb från 8-16 skulle jag tro ... glömde kolla schemat när jag gick i fredags ;) 

Nu ska jag lägga mig bredvid Jack som för övrigt är i värsta trotsåldern.. pust. 

Godnatt. 

  

Ovido - Quiz & Flashcards