Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Veronica - 27 juli 2011 22:34

Jo jag är skitnöjd.... äntligen får jag se hela goa gänget på socialstyrelsen. Inte en dag försent...  !  









Av Veronica - 27 juli 2011 18:34

 


Har varit social med stor sonen i dag... han fick välja vad vi skulle göra! Lite tillfredställer han då.. ;)  

Jobbar på söndag och varit ledig i dag i stället. Tänkte vara ledig några dagar när det

Urkult, det är väl det enda denna sommar. 

Nya datorhögtalare och subwofer hittade jag som det faktiskt är jättebra ljud i . Vit färg och vit sprayfärg köpte jag också... så nu ska jag ta itu med möbler som jag länge tänkt måla. 

Jack har varit hos momma i dag och haft en jättebra dag. Nu har jag inte tid att sitta här... ska börja slipa en möbel.. =D 




 
Ovido - Quiz & Flashcards