Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Veronica - 13 januari 2012 16:53



Har inte slängt ut julen än och jag får ångest över det. Jag vill ha kvar min fina gran och alla fina julsaker, mys mys :) Kanske på söndag har jag kommit dit och insett att ingen annan har julen kvar .....   

Av Veronica - 13 januari 2012 16:16



I går ringde mamma och sa att hon tänker gå i pension den 18 april i år! Jag som trodde hon skulle gå i juli? 

Hon hade massor av sparad semester plus ordinarie semester så hon går nu ... SNART :) 

Gissa vem som är lycklig? Jo jag! 

Äntligen får jag avlastning  

Billy är 15 och fyller 16 år i augusti och jag hade kontaktfamilj till han tills han fyllde 7 år. Sen kom Jack för 6 år sedan och det har varit lite si och så med avlastning där. Funkar jättebra nu och det är roligt för Jack!


Men jag vill gärna jobba någon helg och vara ledig en vardag i stället!


Jack och kisse hjälpte mig att frosta av frysen på bilden..... 


  


Ovido - Quiz & Flashcards