Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Veronica - 29 januari 2012 14:27



Sonen ringde vid 9 i morse och ville jag skulle hämta han i stan. Går det ingen buss då? Jo 19,15 i kväll =/ . Så då var jag tvungen att använda en bil som inte är min ( enligt dumskallen) och hämta sonen i stan. Jag hade sms:at i går att bilnyckeln ligger på däcket och nu när han skulle hämta bilen så hade jag råkat ta in nyckeln. Uj uj... han som kan ligga bort hela dagarna på soffan.. börja sitt jobb när fan han behagar, blir pip Lisa då!  

Men jag är så van och finner det lite roande att någon försöker utstuderat sänka mig?!? 

Lycka till säger jag.... än lever jag !!  

Av Veronica - 29 januari 2012 13:30



Tre gånger har jag fått rutor inslagen hos mig. Första gången var det ytterdörren i huset jag ägde! Nästa ruta var sovrums fönstret på övervåningen. Och tredje gången ytterdörren i lägenheten där jag bor nu! Jag kanske skulle skaffa mig en jävligt elak hund?? Katterna ligger ju bara och slappar hela dagarna... 

Ovido - Quiz & Flashcards