Alla inlägg den 1 oktober 2012

Av Veronica - 1 oktober 2012 00:25

 

Hej Jag heter Veronica.. jag ber om ursäkt för det! 

I morgon är jag ledig som alla andra måndagar. Helt jävla underbart är det. 

Att vara ledig måndagar innebär att jag hämtar Jack direkt efter skolan och vi kan läsa läxan. Han får den på torsdag och den ska vara klar till torsdag veckan därpå. Jag brukar läsa läxan lördag eller söndag med han för då är han utvilad och brukar be om det själv. Men när han är hos pappa varannan helg så finns det tydligen ingen tid till att göra läxan då. ??? Inte tid? Är det inte att umgås på hög nivå när man gosar i soffan med läxor? 

Helgen har varit hur bra som helst med slantar lagda på SMF :) 

 

I dag blev det kotlett i ugn med potatisgratäng.... 

4 dl cremé fraiche 

2 dl grädde

2 tsk sambal oelek

1/2 dl soja

salt och vitpeppar 

200 grader i typ 1 1/2 timme ...( sänkte till 175 efter en timme) 

 

Ris till Billy 

och potatisgratäng till resten av ligan.... 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards