Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Veronica - 5 oktober 2012 22:31

 

En vanlig fredag hos oss... Kissarna festar loss på mjölk och den är alkoholfri ;)  ! Jack sover och har haft fredagsmys med ostkrokar och jordnötsringar :) Jag ska snart gå och sussa för ryggen värker och jag är supertrött !! 

Av Veronica - 5 oktober 2012 22:15

 

Ett inlägg till mannen jag hatar mest på hela jorden! Tycker du ska söka hjälp för dina problem. Kan man inte sova utan att röka på ... då har man problem. 

Beter man sig som dig när man är i din ålder så har man problem. 

Kan man inte pröjsa för eget boende, mat eller annat  då har man problem. 

Slår man kvinnor .. då har man stora problem. 

Ingen här tål dig.. dom skulle med glädje köra dig till en myr och gräva ner dig. Och vet du vad? Ingen skulle sakna dig! Inte ens din egen morsa eller farsa.. jaaa ok efter några månader kanske. 

Mitt största misstag var att överhuvudtaget bjuda in en sån looser i mitt hem. 

Karma... jag förklarar kriget öppnat. 

 

Jag har ju alla mail från din morsa... blir gottigt att lägga ut dom här va? Jag har alla bilder på datorn när ni röker på. Jag har alla polisrapporter och sjukjournaler ! Jag har vittnen som mer än gärna ställer upp! När ska du ge upp och lämna mig och min familj ifred? Fundera på det ett tag du. 

En sak till ... jag ska genast ringa polisen och rätta till allt posivt jag sa om dig när någon i din närhet anmälde dig. 

 

Ovido - Quiz & Flashcards