Alla inlägg den 7 april 2012

Av Veronica - 7 april 2012 21:20



Så här ser det ut utanför min balkong några gånger i veckan. Jag bor ju ovanför fritidsgården :) 

Ledig och ledig är jag :) I dag har jag städat Billys toalett ( han har en egen) där minst fyra andra tonårskillar lämnar avtryck   Han tvättar tydligen moppe delar där också. Slängde fyra vita handdukar och höll inte på att få rent golvet och handfatet.   

Vidare in på mitt badrum och gnodde rent överallt. Jag låg på golvet med en trasa när det bara högg till i ryggen. Djup andades och försöka kliva upp försiktigt. Gick bra då! 

Jag dammsuger hela cafét fem dagar i veckan och försöker dammsuga hemma två dagar i veckan. Har diskbråck så det är ju inte så konstigt att jag får ont. 

Men jag kör på när ingen annan tänker på det.... håller väl ihop så länge det går. Dammsuga är absolut skit när man har diskbråck säger alla. Och jo tack.. jag känner det då. 

Nästa gång jag får ryggskott åker jag in på akuten. Talar om vad jag gör per vecka och hur mycket jag lyfter... självklart kan jag göra mycket men inte när jag har ett diskbråck. 

Nu sover Jack och jag ska lägga mig framför tvn och kolla på en film.

Glad Påsk alla 



Ovido - Quiz & Flashcards