Alla inlägg den 17 april 2012

Av Veronica - 17 april 2012 23:16



Blev vinter igen och det stör mig faktiskt inte så mycket. Skellefteå vann i kväll och det kan man leva ett tag på ! Guldet ska till norrland.. så är det bara  


Men semester skulle jag behöva.. rätt sliten just nu. Har varit superpigg på mornarna några veckor men nu vill jag bara sova.


I dag har jag bakat Black and White, snoddas och muffins som ska bli cupecakes på fredag.    

     

Har inte planerat så mycket vad som ska bakas i morgon.. men morotskaka, chokladfrestelse och ananaspaj är ju stående  


 Inget händer i mitt liv just nu men jag deppar inte för det! Ev går jag på semester i midsommarveckan,  så bara det är ju upp piggande   

Jag ska ringa till Maria och beställa klipptid. Funderar på slingor och klippa av det en bit .. för jag är rätt less på detta hår nu. Kan ju ändå inte ha det utsläppt på jobbet och jag går ju knappt ut genom dörren på vardagarna så jag behöver ju aldrig fixa med det heller..  


Nu ska jag se.....   .... går varje natt på discovery och jag kan helt enkelt inte låta bli att se det.


Godnatt.   

Ovido - Quiz & Flashcards