Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Veronica - 18 juli 2010 16:56

    Peter har varit hit och fotat mina sötnosar. Jäkligt fina kort blev det, men det är inte det lättaste att fota kattungar då. Han kröp omkring här på golvet ett bra tag =)

Översta bilden är en kille och nästa är en tjej.

I går gick jag ända till mamma vilket jag nästan ångrade då jag var framme. Ont i magen fick jag fästän jag gick jättesakta. Dom hade nyss kommit hem från Norge och Hurtigrutten. Provade äta lite pizza sallad där men tyvärr så känns det som munnen håller på att brinna upp då. Ska på apoteket i morgon och köpa något mot det.

Funderar på att åka till Sundsvall och hälsa på Jack nu i veckan. Jag kan inte ha han än för jag får inte lyfta och särskilt snabb är jag inte. Skulle nog inte hinna med om han får för sig att rymma i väg ;)

Jo jag tog ju stygnen i fredags om var naturligvis lite inflammerad i såret. Och nu stramar det och gör rätt ont ibland. Tråkigt faktiskt att nästan inte kunna göra något på dagarna. Måste tänka mig för hela tiden så jag inte lyfter något.

Nu ska jag börja med maten... blir fläskfilé och potatiskroketter plus någon fet go sås till....

Ovido - Quiz & Flashcards