Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Veronica - 20 juli 2010 00:20

Något jobbig dag då. Tråkigt att vissa tror att det är latmasken som gror i en. Men det skiter jag fullständigt i för när vissa är lite förkyld så kanske man måste rent av ringa en ambulans då. Jag är trött och då inte i hjärnan utan kroppen vill helt enkelt inte mer och då pallar jag inte mer. Vad jag än tycker i hjärnan så funkar inte det så.

Jag har säkert varit sjuk länge och bara kört på och inte brytt mig. Får väl betala för det nu. Är ingen som gnäller över lite ont eller nästäppa utan brukar låtsas som det regnar istället.

I morgon ska jag på Jockes och få nya däck på en bil, sen bär det av till Sundvall för att hälsa på Jack. Har ju knappt sett han på tre veckor nu . En gång på sjukhuset, en gång här hemma och sen en gång när jag skjutsade han till Viksjö.

Hur som haver så får Jack bestämma dagen i morgon. Hamburgare står på matsedeln vet jag i alla fall. =)

Längtar.... =D

Ovido - Quiz & Flashcards