Alla inlägg under april 2010

Av Veronica - 30 april 2010 21:38

   

 = Fredag, valborg, snus och Thorsten Flinck mys  Thank you god...   

??

Av Veronica - 30 april 2010 20:00

  Nä tänker jag inte göra.. skiter väl i hans privatliv...

Av Veronica - 30 april 2010 16:52

  I dag kom ännu ett paket med kläder som jag vunnit på tradera. En t-shirt var med tags så helt ny då =D Resten såg helt oanvända ut så jag är jättenöjd!



När jag lägger ut kläder på tradera skriver jag ...

" Har katt, inte för den bor i garderoben men ett eller annat katthår kan förekomma"  


 

Av Veronica - 30 april 2010 14:45

 
  

Va billigt!!! Fick denna i brevlådan på hemtelefonen. Mitt prisavtal på " dygnet runt " hade visst råkat ramla bort hos telia. Har ringt och fått kompensation. Ja inte ens i närheten av det kostat mig extra för att inte vetat om det.


Och att inneha telia digital tv plus 24m/bit bredband hos telia kostar så här varje kvartal... ja det är ju fan nästan gratis.. ha ha..


 


Passar just nu på att frosta av frysen. Någon som bor här hade glömt stänga frysen, så allt hade tinat då. =(



Av Veronica - 30 april 2010 13:26

 

Skitväder och nyss hemkommen från stallet. Iskallt att packa hö ska jag få upplysa om! Vad händer i helgen då? 

.. ingenting händer.

Men det är som vanligt. Idioten har ju verkligen tagit sitt ansvar. 

Lite seg i starten men jag ger väl han några år till så kanske det ordnar sig.

Jag sitter ju på ett väldans tålamod då.. kanske eller ?










Av Veronica - 29 april 2010 15:25

 

Klippa, klistra och pyssla är inte min starka sida, men lika gla är jag för det!

Ingen kan ju ana vad jag knövlat in i papper och guldsnöre ;-)

Nu bär det av till gratis mat och dryck, ha en fortsatt bra dag!


=)

Av Veronica - 29 april 2010 08:37

 

Alldeles nyss frågade Jack " Är dom färdiga? "

Vi sådde frön i går..;-)


 

Och vad ska jag köpa för 50-års present? Hittade ingenting i går och 

nu känns det lite stressigt då!  

Av Veronica - 28 april 2010 13:16


   Åttahundrafjortonlöjligamilijarder... ren slöhet att jag inte shoppat den då.


Ovido - Quiz & Flashcards