Alla inlägg den 27 april 2010

Av Veronica - 27 april 2010 23:45

 

En vanlig dag i mitt allt för tråkiga liv! Har ni lyssnat på den där sagan/filmen  ur en ko,s dagbok?

" Kleeeev upp.... åååt lite hööö... tittade på rooosa... gäääspade lite.. åååt mer hööö " 

Har inte tråkigt på grund av lite att göra, nej nej, tvärtom så har jag för mycket att göra. Men det är inget jag bett om att få göra så därför är det just nu ett segt kola liv.


I morgon  ska jag på ett möte. Sen måste jag försöka få tag i en present, ska på 50 års kalas den 29.  Ett kort till nya körkortet, bankkort till Billy och hyllor till tre garderober här. Ja något mer hinner jag nog inte för jag jobbar på förmiddagen.


Nu är klockan åt helvete för mycket igen.. =( så jag ilar ut till sovrummet och säger godnatt nu.. =D






Av Veronica - 27 april 2010 12:03


Det lönar sig att gnälla....   

Ovido - Quiz & Flashcards