Alla inlägg den 20 april 2010

Av Veronica - 20 april 2010 20:54

 

Förbannade Ica blöjor som bara går sönder! Har köpt dom förut men inte byxblöjor då. Nu köpte jag 16-26 kg XL och det spelar ingen roll hur försiktigt jag tar på Jack dom så går dom sönder i sidorna.    

Ringde min goda vän Stig som faktiskt höll med mig   för att vara riktigt säker att Ica är medveten om detta så har jag mejlat dom också!

Av Veronica - 20 april 2010 14:17

Möte med af utanför stallet i morse. Ska arbetsträna 2 timmar om dagen till slutet av maj  , skönt med tanke på hur fint väder det är! Kan ju parkera röven på en stol utanför stalldörren och lapa lite sol ibland då!

I morgon tänkte jag rida, så i dag var jag tvungen att gå runt gruvberget ( 5 km) för att kolla om alla senor och leder satt där dom skulle. Vilket dom gjorde förutom två gamla skador jag har. Vänster skulderblad och vänster ljumske som gör att all träning var det än är känns onödig ! Gör så in i helvete ont i vänster skulderblad när jag rider ibland så jag vill bara döööö. Har väl ramlat av en gång för mycket någon gång skulle jag tro   

Högra foten tänkte jag tejpa eller linda för den har jag ju också skadat..haha fan allt är ju trasigt!!

Skämt å sido men när jag inte ens kan stretcha ut det som gör ont då har jag hellre tandvärk..   

Av Veronica - 20 april 2010 10:52

Nu ligger länken där( P och M =) Förväntar mig att ni provbakar allt och sen bjuder mig.. ;-) 

Ovido - Quiz & Flashcards