Alla inlägg den 22 april 2010

Av Veronica - 22 april 2010 23:38

Att det är Amos och Liza överst ser jag ju. Men vem håller jag i på mitten bilden??? Och är det Jills häst som Jeanette håller i?? Vad hette den då?? Trodde Jill ägt Nina Botnia. Mitt minne funkar inte...



Av Veronica - 22 april 2010 22:42

 

Ulla

Dideé och Palle    Palle

Av Veronica - 22 april 2010 22:26

Om du tittar lite till vänster M  ....  







Av Veronica - 22 april 2010 17:32

Nu har jag fått mail från Ica... Bäst före datum på blöjor??? Är dom roliga eller?? Sitter här och vrider och vänder på paketet ser inget!!! Men det är väl klart det ska vara lika krångligt att reklamera som att ta på blöjan hel ;-)

 

Av Veronica - 22 april 2010 17:25

Jack tror pannkakan ska explodera... skriker så det går inte att tänka   










Av Veronica - 22 april 2010 12:41

Börjar längta efter sommar,sol och semester!   






Av Veronica - 22 april 2010 11:42

Nu vill jag veta varför Zarah Månsson står på SD:s valsedel?? Vilken del av löftena på listan tror ni att det är??   

Hon är ju nu en offentlig person och då vill jag veta vad som ligger henne närmast hjärta och varför jag ska rösta på dom. ( Vilket aldrig kommer att hända då    ) Jisses amalia, guld och gröna skogar till alla men hur det ska betalas vet dom inte.. 




 

Ovido - Quiz & Flashcards