Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Veronica - 18 januari 2009 19:16

Dom är hemma bägge två nu.....

Av Veronica - 18 januari 2009 02:35

Jag skulle ha varit barnledig i helgen. Men tyvärr så blev det inte så då!

Jag är iaf till hälften barnledig.. Billy är hos sin kontaktfamilj!

Klart det är lugnare här hemma när en är borta! Jag åker och hämtar honom på eftermiddagen i morgon ! Sen är det slut på husfriden. En nästan tonåring och en  mycket trotsåring =S

Jack har kollat på Wall-E minst 4 ggr i dag ... han älskar den! Ja den är faktiskt jättekul. Men jag älskar ju alla animerade filmer =)

Favoriten är polar expressen och inc... då blir man som barn på nytt =)

Jaha då blev klockan så här mycket igen då. Har väntat på John Blund hela veckan men han lyser med sin frånvaro. Nej nu ska jag gå och lägga mig och bläddra i någon finn dig själv bok!

Godnatt.

Ps För att jag har en bild på sofforna är för dom aldrig är vita speciellt länge då =)...



Av Veronica - 18 januari 2009 00:40

Jag vill ha gröna kulor nu. Ja jag vet att jag har dålig smak .. men det bjuder jag på! =) Huvudsaken jag får hela asken för mig själv!

Ovido - Quiz & Flashcards