Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Veronica - 27 januari 2009 19:36

Finns inget som gör mig så irriterad som när det är oordning omkring mig. Jag kan bli galen över att behöva leta! Jag vill ha var sak på sin plats. Vill jag ha ett gem så ska jag kunna gå och hämta ett i översta lådan i köket! Nu har jag en tonårs son som bara säger " och"  "jaha"  "skiter jag i" "sluta tjata" när jag ber han ta undan efter sig! Kom just på nu att det är fem saker som jag dagligen tjatar om.


Nr 1 Hänga upp badlakanet efter att han duschat

Nr2 Ge katterna mat och vatten.

Nr 3 Ta reda på sina x-box spel från tvrummet ( Jack förstör dom)

Nr 4 Stänga garagedörren när han varit där,vilket han är dagligen i! ( Det är svinkallt där och då blir det kallt i övriga huset!

Nr 5 Slänga smutstvätten i korgen och inte på golvet bredvid korgen!

---------------------- VAD ÄR PROBLEMET??????????------------------------------


Nu finns det fler saker .. lägga tillbaka verktyg i lådan så att jag slipper leta när jag ska ha något!!

Ta undan ost och smör så dom inte får fötter och springer härifrån!

Göra läxan!

Lägga alla dosor som hör tv m.m till uppe på hyllan eftersom Jack samlar på bakstycken och batterier!

Ja sen var det nog inte så mycket mer då!!!

 -------------------------------------------------------------------------------------------

Eventuellt  så skriver jag i morgon något han är duktig på.. men just nu är han en döv slarver!!





Av Veronica - 27 januari 2009 15:39

helt såld på dessa ull tussar... synd att min dator laggar så jag förlorar för det mesta. =(

Av Veronica - 27 januari 2009 13:43

Men vem har en villatank på 7 kubik?? Kanske därför jag brände 1,2 liter diesel på knappt 3 månader =)..Och å andra sidan varför ska föräldrar ingripa.. dom är ju förmodligen minst 18 år och straffmyndig!

Av Veronica - 27 januari 2009 13:35

Moderkortet vart sitter det då?? Ful invändigt och stilren och snygg utvändigt! =) Bara det yttre som räknas för mig... host!

Av Veronica - 27 januari 2009 13:24

Jack kollar just nu på mullvaden. Alla småbarn verkar vara väldans närsynta då! 

 Jag har betalat räkningar.. månadens höjdpunkt då =S

Har sovit som en kratta i natt. Vaknade vid två och kunde inte somna om!

Klev upp vid sju och kollade så Billy hade kommit upp.. och det hade han.

Gick och la mig igen...minns inte mycket mer än att klockan var hur mycket som helst när jag vaknade till liv igen.

Billy har köpt en dator på tradera som inte funkar. I går ringde han som sålt datorn till J. Han skulle hjälpa Billy att få igång den. Säljaren trodde det var en strömkabel som var glapp.. och får vi inte ordning på den så kan vi skicka tillbaka den. Trevligt med säljare som har garanti..=)

Av Veronica - 27 januari 2009 00:34

säga att jag måste faktiskt gå och sova nu.. dagis och skola i morgon.

sov så gott..

Ovido - Quiz & Flashcards