Alla inlägg den 20 januari 2009

Av Veronica - 20 januari 2009 21:41

Fyra tjejer ... en ska bort! Vem?

Av Veronica - 20 januari 2009 13:03

Nu har mamma varit hit. Vi bar ut alla möbler från Jacks rum för att kunna köra mattvätten i rummet. Jag har en ungkatt som tycker det är helt ok att kissa där inne.Har låda inne men ibland duger den inte åt den här damen.   Hörde på radion att alsolsprit tar bort lukten. Men det är nog bara på vanliga golv det.Jag är ju lycklig innehavare av heltäckningsmatta då =( Iof så får jag riva ut mattan och lägga vanligt golv .. men jag orkar inte det nu! ( jag hyr huset jag bor i)

 Citron hatar dom! Har förut köpt på Näbbar och klor sån där fy spray men vad hjälper det då?  Jag tror jag ska gnugga in citronextrakt i mattan.

oj vad klockan är mycket.. kanske dax att gå ut och gå nu!

Vi höres lite senare.

Av Veronica - 20 januari 2009 00:43

Så kan man ju alltid fördriva tiden med att leta efter saker att skratta åt.

Hur hade man tänkt med utstyrseln ? Dansbanden såg ut som jätte tvilling bäbisar =)

Och varför har Bruno Wintzell en gris i famnen.. vad är budskapet?

Min favorit är helt klart Hans Edler. Hans spänstiga kropp =S täcks av en kvinnlig cape i leopardmönster! =)

Av Veronica - 20 januari 2009 00:23

Jag tänker mig själv så här... =)

Av Veronica - 20 januari 2009 00:06

Och hur gick detta till? Och vad står vågen på? Nej nu är det hög tid att börja träna! Träningskort införskaffas i morgon .. ja i dag då! ! Helt sanslöst.. vad har jag gjort? Faktiskt ingenting. Jag som alltid brukar gå ut och gå varje dag! Tyvärr har jag inte gjort det på minst 3 månader då.

Hur länge behöver jag på mig?? Ja det måste jag forska i!

Tyvärr ser det mörkt ut att vinna på Bertil.. tänkte mig en genväg genom typ fettsug.. ha ha ha.

Ovido - Quiz & Flashcards