Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Veronica - 22 januari 2009 18:53

Dagens inköp leggings,strumpor och lipgloss! Massa rea på Lindex men nästan bara i storl 44 och 34 kvar. Provade två par jeans.. men neeej vad dom satt illa! =( G köpte en jättegullig tunika i småblommigt och lila tights till det. Hur snyggt som helst! Ja hon köpte ett livsnödvändig sminkborste

för över 200 spänn.. men då ska ni veta att den skriver hon in i sitt testamente för det är livstids garanti ;)




Av Veronica - 22 januari 2009 01:30

Har gjort massor av makaronpudding. Älskar verkligen det =) Är så jäkla gott i matdosa. Helt klart skulle jag kunna leva på det jämnt. En kanelkaka hann jag oxå med. Billy har satt i sig nästan hela kakan själv, ja han sparade en liten bit till momma som ska komma hit i morgon efter jobbet!

Jag söker febrilt efter min laddare till min kamera. Tänkte köra i gång med tradera igen! Hittar jag den inte så får jag använda mobilen i nödfall!

Fyndat lite på loppis bl.a ett design tyg för en tia. Den ska snart omvandlas till mycket mer pengar än så =) Jag har massor av saker jag ska sälja som ligger i förrådet. Måste bara sortera eftersom alla årstider av kläder nu ligger huller om buller.

Nej jag måste nog gå och sussa .. ska upp tidigt i morgon och åka på möte.

Jack ligger faktiskt i sin egen säng nu... ja.. inne på mitt rum då =)

Vi hörs.

Av Veronica - 22 januari 2009 01:22

Alltså detta är det värsta jag vet. Seg dator.. inget program gör det som det är skapad för. Nej nej.. Virusprogram..spy doctor.. ccleaner..dom har bara upphört att göra sitt jobb l

Ovido - Quiz & Flashcards